Nowość
Twarda okładka
Adam Romek

365 pomysłów na efektywne posty w Social Mediach

Media społecznościowe to miecz obusieczny. Z jednej strony możesz dzięki nim wyciąć swoją konkurencję w pień, ale z drugiej możesz także zrobić sobie krzywdę, gdy nie wiesz, jak z nich korzystać.

Dlatego powstała ta książka. A w niej aż 365 pomysłów na posty do wykorzystania od zaraz. Gotowe i uniwersalne, które zastosujesz praktycznie w każdej branży.

Nudne treści zostaw innym..

I8A5000 scaled 1
Według najnowszych badań (2021), statystyczny Polak spędza w mediach społecznościowych ponad 2 godziny dziennie. I wbrew pozorom nie przegląda tylko memów i śmiesznych filmów z kotami. Szuka informacji, obserwuje ulubione marki, komentuje, lajkuje i reaguje na posty znajomych oraz wybranych firm.

Warto więc wyjść mu naprzeciw i pokazać content, który go zainteresuje i przyciągnie jego uwagę na dłużej. To Twoja rola. Niestety zbyt mało osób wie, jak to zrobić dobrze. Nie tyle poprawnie, co naprawdę dobrze. Sama „poprawność” się tutaj nie sprawdzi.
A co się sprawdzi? Książka Adama Romka i jego 365 pomysłów na posty. Naprawdę dobrych pomysłów, które działają w większości branż.

Jak to możliwe? To proste – każda działalność potrzebuje klientów, aby przetrwać. Klienci to społeczność, a społeczność to social media. I voilà – tutaj wchodzisz Ty i pokazujesz swojej społeczności posty, jakie chce zobaczyć.
365 3

Niech media społecznościowe pracują dla Ciebie

Wyobraź sobie, że masz pracowników, którzy z oddaniem pracują dla Ciebie 24/7.

To nie niewolnictwo – to Twoje posty w mediach społecznościowych.

Jeżeli dowiesz się, jak je tworzyć, to zyskasz perfekcyjnego pracownika dla swojej firmy. Jeżeli jednak traktujesz social media niczym dodatek do Twojej działalności, a posty będą całkowicie przypadkowe, to zamiast pracownika roku, dostaniesz takiego, który sabotuje Twoje działania i jest anty-wizytówką marki.

Wybór jest oczywisty, prawda?

Jednak każda nowo zatrudniona osoba potrzebuje szkolenia wprowadzającego, ponieważ tylko wtedy będzie wiedzieć, jak dobrze wykonywać swoje obowiązki. W książce „365 postów” takim szkoleniem jest kilkudziesięciostronicowy wstęp o strategii prowadzenia fanpage’a i ogólnych zasadach pisania postów.

Bez tego błądziłbyś we mgle. A wstęp Adama Romka to Twój kompas, dzięki któremu szybko odnajdziesz drogę do celu, jakim jest większa liczba zaangażowanych odbiorców.

whatis1

365 pomysłów na WIĘCEJ niż 365 dni

Tytuł mógłby sugerować, że to książka na rok.

Gdyby tak rzeczywiście było, to nadal byłaby warta uwagi, bo w ciągu roku możesz niesamowicie rozwinąć media społecznościowe, a dzięki nim także własną markę.

Jednak ta książka jest na lata.

W końcu codzienne postowanie nie jest koniecznością. Wprost przeciwnie – dla większości kont jest wręcz niezalecane.

Co więcej, „365 postów” to tak naprawdę 365 wzorów na skuteczne posty. Możesz je potraktować jako instrukcję obsługi i wdrażać 1:1, ale możesz też modyfikować według własnego uznania i w ten sposób z 365 postów zrobi się ich 700 albo i 1.000.

A to nadal nie koniec, ponieważ posty możesz wykorzystać na różnych mediach społecznościowych, dzięki czemu jeszcze bardziej zwiększysz swoje zasięgi.

nudnetresci 2 1
niechmedia 2

Dlaczego potrzebujesz tej książki?

Nie pytamy nawet „czy potrzebujesz tej książki”, ponieważ każdy, kto prowadzi firmowy profil w mediach społecznościowych musi ją mieć.
 
Ale może nie każdy wie, ile dzięki niej zyska.
 
A możesz zyskać naprawdę dużo. Znacznie więcej niż większa liczba reakcji i komentarzy pod postami, bo te – chociaż mogą cieszyć – nie są najważniejsze. Twoim celem powinno być przeniesienie zaangażowania spod postów do zaangażowania w rozwój marki.
 
A Twoi odbiorcy ją rozwijają, gdy korzystają z Twoich usług lub kupują sprzedawane przez Ciebie produkty.
niechmedia
365

Nie wystarczy tylko „być"

Już Shakespeare (ustami Hamleta) pytał: „Być albo nie być?”.
W przypadku mediów społecznościowych odpowiedź nie jest taka jednoznaczna, bo nie wystarczy w nich „być” – wtedy znikniesz wśród setek sobie podobnych.
 
Aby tego uniknąć, musisz spojrzeć na social media w inny sposób. Potraktuj swój fanpage jako drzwi prowadzące do klientów. Na początku są one zamknięte, bo np. dopiero rozwijasz ten kanał lub dotychczas tworzyłeś posty, które nie angażowały Twoich odbiorców.
 
Nic nie szkodzi – każde drzwi da się otworzyć. Nawet, gdy wydaje Ci się, że zgubiłeś do nich klucz.
 
Książka „365 postów” to najnowocześniejszy wytrych, którym otworzysz każde drzwi. Twoje posty w końcu zaczną trafiać do odbiorców i zobaczysz, że media społecznościowe to potężne narzędzie marketingowe.
 
Ba, nie tylko zaczniesz to zauważać, ale maksymalnie to wykorzystasz. A Twoje zyski poszybują poza skalę.
 
Masz firmowe konto w social mediach – kup książkę „365 postów” i daj mu nowe życie.
 
cozyskasz

Co zyskasz dzięki tej książce?

checkmm

zwiększenie zaangażowania odbiorców,

checkmm

lepszą sprzedaż,

checkmm

wzrost świadomości marki,

checkmm

dobrą komunikację ze swoimi klientami.

adodatkowo

A dodatkowo

checkmm

więcej wolnego czasu

checkmm

pewność Twoich działań w sieci,

checkmm

mniej stresu i frustracji,

checkmm
wsparcie dla Twoich pracowników (jeżeli zlecasz im pracę w mediach społecznościowych).
365

Nie tylko Facebook

Media społecznościowe to nie tylko Facebook, chociaż to właśnie tam zaczyna najwięcej przedsiębiorców. I to właśnie tam tkwi największy potencjał.
 
Jednak książka „365 postów” wprowadzi Cię w tajniki tworzenia angażującego contentu na Instagramie, LinkedINie oraz innych social mediach. Te serwisy – chociaż różne – oparte są na podobnej zasadzie działania. Wystarczy zrozumieć wzór, aby odnieść sukces w każdym z nich.
Nie wiesz, który wybrać? Zgadnij, gdzie znajdziesz odpowiedź na to pytanie.
 
Dokładnie tak! Książka „365 postów” pozwoli Ci nie tylko tworzyć najlepsze treści, ale także wybrać najlepszą platformę dla swoich potrzeb.
 
To obowiązkowa pozycja dla początkujących marketerów, ale również dla bardziej zaawansowanych osób. Tych pierwszych prowadzi krok po kroku przez początkowe stadia rozwoju fanpage’a, z kolei drugim pokazuje nowe możliwości.
 
Kup ją dla siebie lub dla swojego pracownika. Albo dla siebie I dla pracownika, bo każdy, kto ma jakąkolwiek styczność z mediami społecznościowymi musi przeczytać książkę „365 postów”. 
 
Nie pozwól, aby konkurencją przeczytała ją przed Tobą. 

O autorze

Adam Romek

Przedsiębiorca, właściciel agencji Social Media związany z biznesem, marketingiem i rozwojem osobistym od 2013 roku. Specjalizuje się w marketingu w mediach społecznościowych, dzięki czemu zwiększa popularność i sprzedaż wielu firm.

Jako certyfikowany trener od kilku lat prowadzi szkolenia i konsultacje dla przedsiębiorców oraz tworzy kursy online i e-booki o marketingu w mediach społecznościowych. Współpracował z wieloma markami jako ambasador i dbał o ich wizerunek w internecie.

adam romekj kwadrat
365 1

Parametry książki

Rok wydania

2021

Wydawnictwo

Expertia

Autor ksiązkki

Adam Romek

Oprawa

Twarda oprawa

Ilość stron

Ilość stron: 445

Opinie

Wybierz pakiet

Książka

365 1

365 pomysłów na efektywne posty w Social Mediach

69 

Zestaw I

365 pomysłów na efektywne posty w Social Mediach + 138

138 zł

Zestaw II

365 pomysłów na efektywne posty w Social Mediach + 138 + Biznes Planer

207 zł

baner mapa mysli 365

U nas zawsze dostajesz więcej

W pakiecie z każdą zakupioną książką otrzymasz także jej Wideo Omówienie oraz Mapy Myśli. Dzięki nim możesz ekspresowo odświeżyć jej treść oraz łatwo odnaleźć interesujące Cię informacje. W ten sposób raz zdobyta wiedza zostanie z Tobą na zawsze. 

To także świetna opcja dla osób, które nie lubią robić notatek i zaznaczeń podczas czytania książki. Dzięki naszym Mapom Myśli i Wideo Omówieniom masz już gotowe notatki na wyciągnięcie ręki.

100% gwarancji satysfakcji lub zwrot pieniędzy

It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout. The point of using Lorem Ipsum is that it has a more-or-less normal distribution of letters, as opposed to using ‘Content here, content here’, making it look like readable English.

Polecane książki

Halo? Czy to Ty?

Inteligentny, oczytany, rozwojowy i gotowy na inwestowanie w siebie!

Zostań z nami, a postawisz kolejny krok w kierunku świadomego rozwoju.

Ps: Po zakupie poznasz naszego chomika... ale dopiero po odebraniu przesyłki. ;-)

Wybierz Produkt

Maciej Wieczorek

48-GODZINNA DOBA

69 

Maciej Wieczorek

Nawyki 2.0

69 

Karol Chojnacki i Kacper Bisanz

138

69 

Wielu Autorów

E-Commerce 2.0

69 

Wielu Autorów

Biblia Social Media

69 

Daniel Siwiec

Flipy od zera

45 

Daniel Siwiec

Nowoczesny Inwestor

45 

Daniel Siwiec

Nowoczesny deweloper

59 

Tomasz Krupa

Expertuś uczy się języków

39 

Tomasz Krupa

Expertuś wdraża nawyki

39 

Tomasz Krupa

Miś Expertuś Oszczędza

39 

Kacper Bisanz

Monte, przyjaciel bez granic

39 

Martin Lechowicz

Szkoła Latania

49 

Tomasz Krupa

Wielka Wyprawa Felicii

39 

Expertia

Maskotka „Miś Expertuś”

49 

Kamila Rowińska

Kobieta niezależna + ebook

49 

EBOOK: Nawyki 2.0

69 

EBOOK: Biblia Inwestowania

69 

EBOOK: 48-GODZINNA DOBA
+ Nagranie Webinaru

EBOOK: 48-GODZINNA DOBA
+ Nagranie Webinaru

30 

Fryderyk Karzełek

Sprzedaż naturalna

69 

Fryderyk Karzełek

Problemy są dobre

39 

Kuba Midel

Sztuka Równowagi Finansowej

59 

Sławomir Mentzen

Filozofia XD

49 

Mrowisko czyli niezwykłe losy mrówki Bak

57 

Arkadiusz Błażyca

Kot Biznesik

39 

Złoty interes Zosi

Złoty interes Zosi

39 

Lech Kaniuk

Siła pędu

49 

Marcin Iwuć

Jak zadbać o własne finanse

39 

Rafael Badziag

Umysł Miliardera

177 

Poprzednie
Następne