- No products in the cart.
Kwota:
0 zł
Najchętniej kupowane
Media społecznościowe to miecz obusieczny. Z jednej strony możesz dzięki nim wyciąć swoją konkurencję w pień, ale z drugiej możesz także zrobić sobie krzywdę, gdy nie wiesz, jak z nich korzystać.
Dlatego powstała ta książka. A w niej aż 365 pomysłów na posty do wykorzystania od zaraz. Gotowe i uniwersalne, które zastosujesz praktycznie w każdej branży.
69 zł
Wyobraź sobie, że masz pracowników, którzy z oddaniem pracują dla Ciebie 24/7.
To nie niewolnictwo – to Twoje posty w mediach społecznościowych.
Jeżeli dowiesz się, jak je tworzyć, to zyskasz perfekcyjnego pracownika dla swojej firmy. Jeżeli jednak traktujesz social media niczym dodatek do Twojej działalności, a posty będą całkowicie przypadkowe, to zamiast pracownika roku, dostaniesz takiego, który sabotuje Twoje działania i jest anty-wizytówką marki.
Wybór jest oczywisty, prawda?
Jednak każda nowo zatrudniona osoba potrzebuje szkolenia wprowadzającego, ponieważ tylko wtedy będzie wiedzieć, jak dobrze wykonywać swoje obowiązki. W książce „365 postów” takim szkoleniem jest kilkudziesięciostronicowy wstęp o strategii prowadzenia fanpage’a i ogólnych zasadach pisania postów.
Bez tego błądziłbyś we mgle. A wstęp Adama Romka to Twój kompas, dzięki któremu szybko odnajdziesz drogę do celu, jakim jest większa liczba zaangażowanych odbiorców.
Tytuł mógłby sugerować, że to książka na rok.
Gdyby tak rzeczywiście było, to nadal byłaby warta uwagi, bo w ciągu roku możesz niesamowicie rozwinąć media społecznościowe, a dzięki nim także własną markę.
Jednak ta książka jest na lata.
W końcu codzienne postowanie nie jest koniecznością. Wprost przeciwnie – dla większości kont jest wręcz niezalecane.
Co więcej, „365 postów” to tak naprawdę 365 wzorów na skuteczne posty. Możesz je potraktować jako instrukcję obsługi i wdrażać 1:1, ale możesz też modyfikować według własnego uznania i w ten sposób z 365 postów zrobi się ich 700 albo i 1.000.
A to nadal nie koniec, ponieważ posty możesz wykorzystać na różnych mediach społecznościowych, dzięki czemu jeszcze bardziej zwiększysz swoje zasięgi.
Przedsiębiorca, właściciel agencji Social Media związany z biznesem, marketingiem i rozwojem osobistym od 2013 roku. Specjalizuje się w marketingu w mediach społecznościowych, dzięki czemu zwiększa popularność i sprzedaż wielu firm.
Jako certyfikowany trener od kilku lat prowadzi szkolenia i konsultacje dla przedsiębiorców oraz tworzy kursy online i e-booki o marketingu w mediach społecznościowych. Współpracował z wieloma markami jako ambasador i dbał o ich wizerunek w internecie.
Rok wydania | 2021 |
Wydawnictwo | Expertia |
Autor książki | Adam Romek |
Oprawa | Twarda oprawa |
Ilość stron | 445 |
W pakiecie z każdą zakupioną książką otrzymasz także jej Wideo Omówienie oraz Mapy Myśli. Dzięki nim możesz ekspresowo odświeżyć jej treść oraz łatwo odnaleźć interesujące Cię informacje. W ten sposób raz zdobyta wiedza zostanie z Tobą na zawsze.
To także świetna opcja dla osób, które nie lubią robić notatek i zaznaczeń podczas czytania książki. Dzięki naszym Mapom Myśli i Wideo Omówieniom masz już gotowe notatki na wyciągnięcie ręki.
Copyright © 2019-2023 Wydawnictwo Biznesowe Expertia Wszelkie prawa zastrzeżone. Księgarnia internetowa – Książki o biznesie i książki dla dzieci mądrych rodziców.
Inteligentny, oczytany, rozwojowy i gotowy na inwestowanie w siebie!
Zostań z nami, a postawisz kolejny krok w kierunku świadomego rozwoju.
Ps: Po zakupie poznasz naszego chomika… ale dopiero po odebraniu przesyłki. ;-)