Z NAMI BIZNES STAJE SIĘ PROSTSZY
WYSYŁKA W 24H DO WSZYSTKICH KRAJÓW UE
MAPY MYŚLI I WIDEO DO KAŻDEJ KSIĄŻKI
„365 pomysłów na efektywne posty w Social Mediach”

Media społecznościowe to miecz obusieczny. Z jednej strony możesz dzięki nim wyciąć swoją konkurencję w pień, ale z drugiej możesz także zrobić sobie krzywdę, gdy nie wiesz, jak z nich korzystać.

 

Dlatego powstała ta książka. A w niej aż 365 pomysłów na posty do wykorzystania od zaraz. Gotowe i uniwersalne, które zastosujesz praktycznie w każdej branży.
69 zł

Nudne treści zostaw innym...

Według najnowszych badań (2021), statystyczny Polak spędza w mediach społecznościowych ponad 2 godziny dziennie. I wbrew pozorom nie przegląda tylko memów i śmiesznych filmów z kotami. Szuka informacji, obserwuje ulubione marki, komentuje, lajkuje i reaguje na posty znajomych oraz wybranych firm.
 
Warto więc wyjść mu naprzeciw i pokazać content, który go zainteresuje i przyciągnie jego uwagę na dłużej. To Twoja rola. Niestety zbyt mało osób wie, jak to zrobić dobrze. Nie tyle poprawnie, co naprawdę dobrze. Sama „poprawność” się tutaj nie sprawdzi.
A co się sprawdzi? Książka Adama Romka i jego 365 pomysłów na posty. Naprawdę dobrych pomysłów, które działają w większości branż.
 
Jak to możliwe? To proste – każda działalność potrzebuje klientów, aby przetrwać. Klienci to społeczność, a społeczność to social media. I voilà – tutaj wchodzisz Ty i pokazujesz swojej społeczności posty, jakie chce zobaczyć.
Niech media społecznościowe
pracują dla Ciebie

Wyobraź sobie, że masz pracowników, którzy z oddaniem pracują dla Ciebie 24/7.

To nie niewolnictwo – to Twoje posty w mediach społecznościowych.

Jeżeli dowiesz się, jak je tworzyć, to zyskasz perfekcyjnego pracownika dla swojej firmy. Jeżeli jednak traktujesz social media niczym dodatek do Twojej działalności, a posty będą całkowicie przypadkowe, to zamiast pracownika roku, dostaniesz takiego, który sabotuje Twoje działania i jest anty-wizytówką marki.

Wybór jest oczywisty, prawda?

Jednak każda nowo zatrudniona osoba potrzebuje szkolenia wprowadzającego, ponieważ tylko wtedy będzie wiedzieć, jak dobrze wykonywać swoje obowiązki. W książce „365 postów” takim szkoleniem jest kilkudziesięciostronicowy wstęp o strategii prowadzenia fanpage’a i ogólnych zasadach pisania postów.

Bez tego błądziłbyś we mgle. A wstęp Adama Romka to Twój kompas, dzięki któremu szybko odnajdziesz drogę do celu, jakim jest większa liczba zaangażowanych odbiorców.

 
365 pomysłów na WIĘCEJ
niż 365 dni
Tytuł mógłby sugerować, że to książka na rok.
 
Gdyby tak rzeczywiście było, to nadal byłaby warta uwagi, bo w ciągu roku możesz niesamowicie rozwinąć media społecznościowe, a dzięki nim także własną markę.
 
Jednak ta książka jest na lata.
 
W końcu codzienne postowanie nie jest koniecznością. Wprost przeciwnie – dla większości kont jest wręcz niezalecane.
 
Co więcej, „365 postów” to tak naprawdę 365 wzorów na skuteczne posty. Możesz je potraktować jako instrukcję obsługi i wdrażać 1:1, ale możesz też modyfikować według własnego uznania i w ten sposób z 365 postów zrobi się ich 700 albo i 1.000.
 
A to nadal nie koniec, ponieważ posty możesz wykorzystać na różnych mediach społecznościowych, dzięki czemu jeszcze bardziej zwiększysz swoje zasięgi.
Dlaczego potrzebujesz tej książki?
Nie pytamy nawet „czy potrzebujesz tej książki”, ponieważ każdy, kto prowadzi firmowy profil w mediach społecznościowych musi ją mieć.
 
Ale może nie każdy wie, ile dzięki niej zyska.
 
A możesz zyskać naprawdę dużo. Znacznie więcej niż większa liczba reakcji i komentarzy pod postami, bo te – chociaż mogą cieszyć – nie są najważniejsze. Twoim celem powinno być przeniesienie zaangażowania spod postów do zaangażowania w rozwój marki.
 
A Twoi odbiorcy ją rozwijają, gdy korzystają z Twoich usług lub kupują sprzedawane przez Ciebie produkty.
Co zyskasz dzięki tej książce?
A dodatkowo
Nie wystarczy tylko „być"
Już Shakespeare (ustami Hamleta) pytał: „Być albo nie być?”.
W przypadku mediów społecznościowych odpowiedź nie jest taka jednoznaczna, bo nie wystarczy w nich „być” – wtedy znikniesz wśród setek sobie podobnych.
 
Aby tego uniknąć, musisz spojrzeć na social media w inny sposób. Potraktuj swój fanpage jako drzwi prowadzące do klientów. Na początku są one zamknięte, bo np. dopiero rozwijasz ten kanał lub dotychczas tworzyłeś posty, które nie angażowały Twoich odbiorców.
 
Nic nie szkodzi – każde drzwi da się otworzyć. Nawet, gdy wydaje Ci się, że zgubiłeś do nich klucz.
 
Książka „365 postów” to najnowocześniejszy wytrych, którym otworzysz każde drzwi. Twoje posty w końcu zaczną trafiać do odbiorców i zobaczysz, że media społecznościowe to potężne narzędzie marketingowe.
 
Ba, nie tylko zaczniesz to zauważać, ale maksymalnie to wykorzystasz. A Twoje zyski poszybują poza skalę.
 
Masz firmowe konto w social mediach – kup książkę „365 postów” i daj mu nowe życie.
Nie tylko Facebook
Media społecznościowe to nie tylko Facebook, chociaż to właśnie tam zaczyna najwięcej przedsiębiorców. I to właśnie tam tkwi największy potencjał.
 
Jednak książka „365 postów” wprowadzi Cię w tajniki tworzenia angażującego contentu na Instagramie, LinkedINie oraz innych social mediach. Te serwisy – chociaż różne – oparte są na podobnej zasadzie działania. Wystarczy zrozumieć wzór, aby odnieść sukces w każdym z nich.
Nie wiesz, który wybrać? Zgadnij, gdzie znajdziesz odpowiedź na to pytanie.
 
Dokładnie tak! Książka „365 postów” pozwoli Ci nie tylko tworzyć najlepsze treści, ale także wybrać najlepszą platformę dla swoich potrzeb.
 
To obowiązkowa pozycja dla początkujących marketerów, ale również dla bardziej zaawansowanych osób. Tych pierwszych prowadzi krok po kroku przez początkowe stadia rozwoju fanpage’a, z kolei drugim pokazuje nowe możliwości.
 
Kup ją dla siebie lub dla swojego pracownika. Albo dla siebie I dla pracownika, bo każdy, kto ma jakąkolwiek styczność z mediami społecznościowymi musi przeczytać książkę „365 postów”. 
 
Nie pozwól, aby konkurencją przeczytała ją przed Tobą. 
 
Parametry
O autorze
adam romek

Adam Romek

Przedsiębiorca, właściciel agencji Social Media związany z biznesem, marketingiem i rozwojem osobistym od 2013 roku. Specjalizuje się w marketingu w mediach społecznościowych, dzięki czemu zwiększa popularność i sprzedaż wielu firm.
 
Jako certyfikowany trener od kilku lat prowadzi szkolenia i konsultacje dla przedsiębiorców oraz tworzy kursy online i e-booki o marketingu w mediach społecznościowych. Współpracował z wieloma markami jako ambasador i dbał o ich wizerunek w internecie.
Wybierz pakiet
Książka
365 pomysłów na efektywne posty w Social Mediach
69 zł
Zestaw I
Wybierz Inną
365 pomysłów na efektywne posty w Social Mediach
138 zł
Zestaw II
Wybierz Inną
Wybierz Inną
365 pomysłów na efektywne posty w Social Mediach
138
Biznes Planer
207 zł
Polecane książki
Halo? Czy to Ty?

Inteligentny, oczytany, rozwojowy i gotowy na inwestowanie w siebie!

Zostań z nami, a postawisz kolejny krok w kierunku świadomego rozwoju.

Ps: Po zakupie poznasz naszego chomika... ale dopiero po odebraniu przesyłki. ;-)

0
Koszyk