- No products in the cart.
Kwota:
0 zł
Najchętniej kupowane
Jak napisać idealny tekst sprzedażowy? Odpowiedź na to pytanie jest bardziej złożona, niż mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka. Na szczęście są takie książki jak ta, dzięki której dowiesz się, jak tworzyć teksty, które sprzedają.
Copywriting sprzedażowy jest sztuką, a każdy produkt zasługuje na wyjątkowe traktowanie. Istnieje jednak kilka ogólnych zasad, które sprawią, że Twoje teksty będą skuteczniejsze – bez względu na to, w jakiej branży działasz.
69 zł
które zwiększają sprzedaż
praktycznej wiedzy o copywritingu
niż Ci się wydaje
Ponad ćwierć wieku temu Bill Gates powiedział: Content is a king. I od tego czasu niewiele się zmieniło, ponieważ content, czyli treść, zdominował marketing każdego rodzaju.
Content to król, który będzie zasiadał na tronie jeszcze bardzo długo, dlatego ważne jest, abyś miał tego króla po swojej stronie. Dzięki temu sprzedasz więcej, drożej i szybciej. Ta książka pomoże Ci to osiągnąć.
Rozwój internetu zmienił to, jak postrzegamy treść, bo jesteśmy nią otoczeni zewsząd: strony internetowe, sklepy online, media społecznościowe, reklamy w wyszukiwarce – to tylko kilka powszechnych przykładów, ale treścią jest również nazwa produktu, slogan firmy, a nawet wiadomość e-mail, którą codziennie wysyłasz do klienta.
Musisz więc wiedzieć, jak wykorzystać słowa na swoją korzyść.
Sprzedaż to nic innego, jak ubranie Twoich produktów i usług w odpowiednie słowa i przedstawienie ich odbiorcy. A najwłaściwsze słowa powinny znaleźć się w Twoich tekstach sprzedażowych, czyli wszędzie tam, gdzie zaglądnie potencjalny klient.
Gdzie? Na sklepie internetowy i na profile w mediach społecznościowych. Do stopki e-maila i na opakowanie produktu. Do opisu i – w końcu – na stronę sprzedażową.
Dzięki tej książce nie tylko nauczysz się tworzyć sprzedażowe teksty, ale zrozumiesz także, że każda treść, z którą może zetknąć się Twój potencjalny klient, to element reklamy. Na tyle ważny element, że musisz wiedzieć, jak go wykorzystać do swoich celów.
Perswazyjne pisanie nie polega jednak na tworzeniu pięknych opisów – te są kropką nad „i”. Gdzie się zaczyna? Z czego się składa? Jak robić to dobrze?
Tego dowiesz się z książki „Copywriting sprzedażowy”. Ba! Nie tylko się dowiesz, ale nauczysz się pisać teksty (lub zlecać pisanie), które wzniosą konwersję (sprzedaż, kliknięcia, zapisy itd.) na zupełnie nowy poziom.
„Copywriting sprzedażowy” to książka idealna zarówno dla osób początkujących, które chcą poznać podstawy copywritingu, jak i dla zaawansowanych copywriterów i content marketerów, którzy chcą odkryć nowe techniki perswazji i udoskonalić swoje umiejętności.
Znajdziesz tutaj szczegółowe wskazówki, jak krok po kroku pisać najlepsze teksty sprzedażowe i wytłumaczenie, dlaczego właśnie takie techniki działają w danym przypadku. Autor omawia wszystko – od teorii po praktyczne zastosowanie copywritingu.
Nie są to gotowe rozwiązania, które możesz skopiować 1:1, ale wzór, pod który podstawisz swoje zmienne i otrzymasz prawidłowy wynik w postaci wpływów ze sprzedaży.
Ta książka jest przeznaczona dla każdego, kto chce poznać sztukę copywritingu i zastosować ją w swoich materiałach sprzedażowych lub marketingowych.
Nie musisz być copywriterem, aby skorzystać z tej książki, wystarczy, że:
Ta książka jest przeznaczona dla każdego, kto chce poznać sztukę copywritingu i zastosować ją w swoich materiałach sprzedażowych lub marketingowych.
Jak widzisz, to jest książka praktycznie dla każdego, ponieważ nie da się przejść obojętnie obok potęgi dobrze skrojonego tekstu. Sprawdź więc, w czym tkwi tajemnica świetnych treści i zacznij je również pisać.
Pamiętaj: content is a king. Dziel i rządź – niech słowa pracują na Twoją korzyść.
Wydawnictwo | Expertia |
Autor książki | Marcin Cichocki |
Oprawa | Twarda oprawa |
Ilość stron | 408 |
Założyciel i CEO agencji contentowej Kuźnia Treści. Strateg komunikacji oraz konsultant content marketingowy. Jego teksty trafiały między innymi na łamy: Newsweeka, Wyborczej, Forbesa, Business Insidera, Rzeczpospolitej i portalu Komputer Świat.
Współpracował między innymi z Grupą Interia, PKO Factoring, Sinsay, Allegro, Tigers czy Rossmann. Dzieli się swoją wiedzą z zakresu content marketingu w Treściwym Podcaście.
Copyright © 2019-2023 Wydawnictwo Biznesowe Expertia Wszelkie prawa zastrzeżone. Księgarnia internetowa – Książki o biznesie i książki dla dzieci mądrych rodziców.
Inteligentny, oczytany, rozwojowy i gotowy na inwestowanie w siebie!
Zostań z nami, a postawisz kolejny krok w kierunku świadomego rozwoju.
Ps: Po zakupie poznasz naszego chomika… ale dopiero po odebraniu przesyłki. ;-)