Copywriting Sprzedażowy
Fragment Książki
Nowość
TWARDA OPRAWA
Marcin Cichocki

Copywriting Sprzedażowy

Jak napisać idealny tekst sprzedażowy? Odpowiedź na to pytanie jest bardziej złożona, niż mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka. Na szczęście są takie książki jak ta, dzięki której dowiesz się, jak tworzyć teksty, które sprzedają.

Copywriting sprzedażowy jest sztuką, a każdy produkt zasługuje na wyjątkowe traktowanie. Istnieje jednak kilka ogólnych zasad, które sprawią, że Twoje teksty będą skuteczniejsze – bez względu na to, w jakiej branży działasz.

whatis1
Konkretne techniki,

które zwiększają sprzedaż

wylacznie
Ponad 400 stron

praktycznej wiedzy o copywritingu

whatis2
Słowa są cenniejsze,

niż Ci się wydaje

Content is a king

Ponad ćwierć wieku temu Bill Gates powiedział: Content is a king. I od tego czasu niewiele się zmieniło, ponieważ content, czyli treść, zdominował marketing każdego rodzaju.

Content to król, który będzie zasiadał na tronie jeszcze bardzo długo, dlatego ważne jest, abyś miał tego króla po swojej stronie. Dzięki temu sprzedasz więcej, drożej i szybciej. Ta książka pomoże Ci to osiągnąć.

Rozwój internetu zmienił to, jak postrzegamy treść, bo jesteśmy nią otoczeni zewsząd: strony internetowe, sklepy online, media społecznościowe, reklamy w wyszukiwarce – to tylko kilka powszechnych przykładów, ale treścią jest również nazwa produktu, slogan firmy, a nawet wiadomość e-mail, którą codziennie wysyłasz do klienta.

Musisz więc wiedzieć, jak wykorzystać słowa na swoją korzyść.

Sprzedawaj słowem

Sprzedaż to nic innego, jak ubranie Twoich produktów i usług w odpowiednie słowa i przedstawienie ich odbiorcy. A najwłaściwsze słowa powinny znaleźć się w Twoich tekstach sprzedażowych, czyli wszędzie tam, gdzie zaglądnie potencjalny klient.

Gdzie? Na sklepie internetowy i na profile w mediach społecznościowych. Do stopki e-maila i na opakowanie produktu. Do opisu i – w końcu – na stronę sprzedażową.

Dzięki tej książce nie tylko nauczysz się tworzyć sprzedażowe teksty, ale zrozumiesz także, że każda treść, z którą może zetknąć się Twój potencjalny klient, to element reklamy. Na tyle ważny element, że musisz wiedzieć, jak go wykorzystać do swoich celów.

Perswazyjne pisanie nie polega jednak na tworzeniu pięknych opisów – te są kropką nad „i”. Gdzie się zaczyna? Z czego się składa? Jak robić to dobrze?

Tego dowiesz się z książki „Copywriting sprzedażowy”. Ba! Nie tylko się dowiesz, ale nauczysz się pisać teksty (lub zlecać pisanie), które wzniosą konwersję (sprzedaż, kliknięcia, zapisy itd.) na zupełnie nowy poziom.

whatis1

Ponad 400 stron kompleksowej wiedzy

Copywriting sprzedażowy” to książka idealna zarówno dla osób początkujących, które chcą poznać podstawy copywritingu, jak i dla zaawansowanych copywriterów i content marketerów, którzy chcą odkryć nowe techniki perswazji i udoskonalić swoje umiejętności.

Znajdziesz tutaj szczegółowe wskazówki, jak krok po kroku pisać najlepsze teksty sprzedażowe i wytłumaczenie, dlaczego właśnie takie techniki działają w danym przypadku. Autor omawia wszystko – od teorii po praktyczne zastosowanie copywritingu.

Nie są to gotowe rozwiązania, które możesz skopiować 1:1, ale wzór, pod który podstawisz swoje zmienne i otrzymasz prawidłowy wynik w postaci wpływów ze sprzedaży.

365

Dla kogo jest ta książka?

Ta książka jest przeznaczona dla każdego, kto chce poznać sztukę copywritingu i zastosować ją w swoich materiałach sprzedażowych lub marketingowych.

Nie musisz być copywriterem, aby skorzystać z tej książki, wystarczy, że:

checkmm

Chcesz generować większy ruch na Twojej stronie internetowej,

checkmm

Chcesz sprzedawać więcej produktów lub usług,

checkmm

Chcesz poprawić współczynnik kliknięć wiadomości e-mail,

checkmm

Chcesz zrozumieć, jak działają słowa i jak możesz je wykorzystać na Twoją korzyść,

checkmm

Chcesz umieć zweryfikować skuteczność tekstów, które zleciłeś zewnętrznym osobom,

checkmm

Chcesz pracować jako copywriter,

checkmm

Chcesz napisać atrakcyjne CV lub list motywacyjny do podania o pracę.

Ta książka jest przeznaczona dla każdego, kto chce poznać sztukę copywritingu i zastosować ją w swoich materiałach sprzedażowych lub marketingowych.

Jak widzisz, to jest książka praktycznie dla każdego, ponieważ nie da się przejść obojętnie obok potęgi dobrze skrojonego tekstu. Sprawdź więc, w czym tkwi tajemnica świetnych treści i zacznij je również pisać.

cozyskasz

„Copywriting sprzedażowy” nauczy Cię:

checkmm

Tworzyć treści, które będą czytane, udostępniane i doceniane przez docelowych odbiorców,

checkmm

Dostosować swój przekaz do grupy targetowej,

checkmm

Stosować różne techniki sprzedażowe,

checkmm

Zwiększać efektywność Twojej pracy.

A ponadto:

checkmm

Będziesz tworzyć wpisy na blogi, e-maile sprzedażowe, posty w mediach społecznościowych, które wywrą większy wpływ na czytelników,

checkmm

Dowiesz się, jak promować swoje produkty i usługi dzięki lepszemu copywritingowi,

checkmm

Zarobisz dzięki większej sprzedaży.

Pamiętaj: content is a king. Dziel i rządź – niech słowa pracują na Twoją korzyść.

Copywriting Sprzedażowy

Parametry książki

WydawnictwoExpertia
Autor książkiMarcin Cichocki
OprawaTwarda oprawa
Ilość stron408

O Autorze

Marcin Cichocki

Założyciel i CEO agencji contentowej Kuźnia Treści. Strateg komunikacji oraz konsultant content marketingowy. Jego teksty trafiały między innymi na łamy: Newsweeka, Wyborczej, Forbesa, Business Insidera, Rzeczpospolitej i portalu Komputer Świat.

 Współpracował między innymi z Grupą Interia, PKO Factoring, Sinsay, Allegro, Tigers czy Rossmann. Dzieli się swoją wiedzą z zakresu content marketingu w Treściwym Podcaście.

Marcin Cichocki - autor ksiązki Copywriting sprzedażowy Wydwnictwa Expertia

Wybierz pakiet

Książka
copywriting sprzedazowy okladka
Copywriting Sprzedażowy
69 
Zestaw I
copywriting sprzedazowy okladka
138 1Wybierz inną
Copywriting Sprzedażowy + 138
138 zł
Zestaw II
copywriting sprzedazowy okladka
138 1Wybierz inną
48hWybierz inną
Copywriting Sprzedażowy + 138 + 48-GODZINNA DOBA
207 zł

100% gwarancji satysfakcji lub zwrot pieniędzy

It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout. The point of using Lorem Ipsum is that it has a more-or-less normal distribution of letters, as opposed to using 'Content here, content here’, making it look like readable English.

Polecane książki

Przewiń do góry

Halo? Czy to Ty?

Inteligentny, oczytany, rozwojowy i gotowy na inwestowanie w siebie!

Zostań z nami, a postawisz kolejny krok w kierunku świadomego rozwoju.

Ps: Po zakupie poznasz naszego chomika… ale dopiero po odebraniu przesyłki. ;-)