Próg wejścia w branżę e-commerce jest stosunkowo niski, co sprawia, że na tym rynku istnieje spora konkurencja. Z drugiej strony jest to także ogromny rynek zbytu, więc dosłownie każdy przedsiębiorca, który próbuje w nim swoich sił, ma szansę na finansowy sukces.
Jednak, aby tak się stało, to potrzebujesz zadbać o fundamenty, a tymi fundamentami są:
> Strategia marketingowa,
> nowoczesne narzędzia (np. odpowiednia platforma sprzedażowa),
> wiedza z zakresu pozycjonowania i reklamowania się w social mediach oraz wyszukiwarce Google.
I to wszystko znajdziesz w książce „E-commerce 2.0”, która jest książką-przewodnikiem zarówno dla osób stawiających pierwsze kroki w handlu internetowym, jak i bardziej doświadczonych przedsiębiorców. Co istotne, cała wiedza została podana w przejrzysty sposób, bo tam, gdzie w grę wchodzą Twoje pieniądze, to nie ma miejsca na żadne błędy.