Milion obserwujących. Jak zbudowałem absurdalną liczbę obserwujących w 30 dni? – NOWOŚĆ
Czy przeglądając profile znanych i lubianych ludzi, marzyłeś o tym, aby i Twoje konto obserwowały tysiące, a nawet miliony osób? Jeśli tak, to niniejsza książka jest Twoim biletem do świata, w którym to Ty jesteś influencerem.
Co ważne, tytuł nie jest pustą obietnicą – to konkretne, sprawdzone strategie, które pomogą Ci osiągnąć sukces w sieci. Wystarczy smartfon i odrobina kreatywności!
87 zł
Dlaczego warto mieć wielu obserwujących?
Chociaż media społecznościowe mają zarówno zalety, jak i wady, nie możesz się na nie obrażać, jeśli chcesz promować swoją firmę, budować markę osobistą, a nawet zarabiać.
Co da Ci większa liczba obserwujących? Możliwości jest wiele, a najważniejsze z nich obejmują:
✅ Większe możliwości zarobkowania – im większa liczba obserwujących, tym większe są możliwości zarobkowania przez różne kanały. Możesz zarabiać na sponsorowanych postach, reklamach, współpracach z markami i przez sprzedaż własnych produktów czy usług.
✅ Wzrost autorytetu i wiarygodności – duża liczba obserwujących buduje Twój obraz jako eksperta w danej dziedzinie. To z kolei przyciąga nowych obserwujących, otwiera drzwi do profesjonalnych możliwości i pozwala na budowanie silnej marki osobistej lub firmowej, czyli jest to samonapędzający się mechanizm.
✅ Możliwości współpracy – bogata baza obserwujących otwiera drzwi do współpracy z innymi influencerami, liderami branży i markami. To może prowadzić do ciekawych projektów, które dodatkowo zwiększą Twoją widoczność i wpływy.
Warto? Na pewno nie można przejść obojętnie obok takich możliwości!
Teoria czy praktyka?
Na rynku jest mnóstwo poradników o budowaniu obecności online, ale żaden z nich nie jest tak kompleksowy i nie oferuje tak sprawdzonych strategii jak ta książka. Każdy, kto choć raz próbował zbudować swoją markę w internecie, wie, że to zadanie pełne wyzwań.
Autor też to wie, bo sam przeszedł tę drogę – a książka jest niejako zapisem jego działań. Dlatego też jest tak wartościowa, ponieważ pokazuje przetestowane i sprawdzone w praktyce metody.
Co więcej, nasza książka nie tylko dostarcza teorii, ale także mnóstwo praktycznych przykładów, które można od razu wdrożyć w życie.
Dzięki niej dowiesz się, jak krok po kroku zbudować swoją markę, zaczynając od podstaw. Nie ma tu miejsca na nudne, akademickie wykłady – wszystko jest podane w przystępny i zrozumiały sposób, abyś mógł od razu działać.
Ta książka to prawdziwy przewodnik dla każdego, kto chce osiągnąć sukces online, niezależnie od branży, w której działa. Autor dzieli się swoimi osobistymi doświadczeniami i pokazuje, jak unikać typowych błędów, które mogą kosztować Cię czas i pieniądze.
Dla kogo jest książka „Milion obserwujących”?
Nasz poradnik jest dla każdego — niezależnie od tego, czy jesteś początkującym influencerem, doświadczonym marketerem, czy właścicielem firmy chcącym rozszerzyć swoją działalność w sieci. Nawet jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę ze świadomym marketingiem internetowym, znajdziesz tu coś dla siebie.
Techniki zawarte w książce są uniwersalne i mogą być zastosowane w różnych branżach i na różnych platformach. Od prostych kroków po bardziej zaawansowane strategie — wszystko jest tu jasno opisane.
Ponadto, książka jest podzielona na konkretne rozdziały, które możesz czytać niezależnie od siebie i tym samym skupić się na tych aspektach, które są dla Ciebie najważniejsze w danym momencie.
Czego dowiesz się z tej książki?
Nasza książka „Milion obserwujących. Jak zbudowałem absurdalną liczbę obserwujących w 30 dni?” to skarbnica wiedzy, która pomoże Ci zrozumieć i opanować świat mediów społecznościowych.
Oto, czego dokładnie możesz się nauczyć:
zrozumiesz algorytmy, które rządzą różnymi platformami społecznościowymi,
poznasz strategie i narzędzia zdobywania obserwujących,
nauczysz się tworzenia angażujących treści,
dowiesz się, jak mierzyć sukces na mediach społecznościowych,
przekonasz się, czym są testy społecznościowe i jak działają.
Tylko 30 dni dzieli się od większej liczby obserwujących, a tym samym od rozwoju Twojej firmy czy zbudowania marki osobistej. Daj sobie ten miesiąc i zobacz, gdzie zaprowadzi Cię nasza książka!
O Autorze
Brendan Kane
Brendan jest nieszablonowym myślicielem współpracującym z korporacjami z listy Fortune 500, markami i celebrytami. Rozwija się, pomagając swoim klientom systematycznie pozyskiwać nowych odbiorców, którzy doceniają wartościowe treści, produkty i usługi.
Rozpoczął karierę w Lakeshore Entertainment, w którym pracował nad szesnastoma filmami, które wygenerowały na całym świecie 685 milionów przychodu dolarów. Tworzył aplikacje społecznościowe i platformy cyfrowe dla znanych klientów, takich jak Taylor Swift, Rihanna, supermodelka Adriana Lima i zawodowy skateboardzista Ryan Sheckler.
Pełnił również funkcję wiceprezesa ds. cyfrowych w Paramount Pictures. Współpracował z markami takimi jak Disney, Fox, NBC, Netflix, Xbox i LinkedIn.
Jego najnowszym osiągnięciem jest wygenerowanie miliona obserwujących w ponad stu krajach w mniej niż trzydzieści dni.
Wybierz pakiet
U nas zawsze dostajesz więcej
W pakiecie z każdą zakupioną książką biznesową otrzymasz także jej Wideo Omówienie oraz Mapy Myśli. Dzięki nim możesz ekspresowo odświeżyć jej treść oraz łatwo odnaleźć interesujące Cię informacje. W ten sposób raz zdobyta wiedza zostanie z Tobą na zawsze.
To także świetna opcja dla osób, które nie lubią robić notatek i zaznaczeń podczas czytania książki. Dzięki naszym Mapom Myśli i Wideo Omówieniom masz już gotowe notatki na wyciągnięcie ręki.