FAQ
Najszybciej uzyskasz odpowiedź i załatwisz swoją sprawę kontaktując się z nami poprzez wiadomość email na kontakt@expertia.com.pl. Na 95% wiadomości odpowiadamy w ciągu 1 dnia roboczego.
Tak, wysyłamy! Obecnie możesz zamówić wysyłkę do większości krajów Unii Europejskiej oraz niektórych innych krajów poza Europą. Lista krajów jest widoczna na ostatnim etapie składania zamówienia. Obecnie w związku z Brexitem i nałożonymi ograniczeniami dotyczących wysyłek, koszt wysyłki do Wielkiej Brytanii jest zależny od wartości zakupionych produktów. Wiąże się to z koniecznością wysyłki produktów oddzielnie w mniejszych partiach (na kilka paczek).
Tak, sprzedajemy vouchery podarunkowe w eleganckim opakowaniu. Żeby zamówić voucher prezentowy KLIKNIJ TUTAJ.
Tak, docelowo do każdej naszej książki dodamy Mapy Myśli i Wideo omówienia. Jeśli jednak przy którejś z książek w opisie bonusy nie są oznaczone, oznacza to, że bonusowe materiały do niej są jeszcze w trakcie przygotowywania. Kupując książkę wcześniej, gdy tylko będą gotowe bonusy, otrzymasz od nas osobną wiadomość e-mail z dostępem do nich.
Czas dostawy w zależności od jej metody wynosi średnio 1-2 dni robocze. W przypadku przesyłek zagranicznych czas ten może wydłużyć się nawet do 2 tygodni.
Oczywiście! Jeśli potrzebujesz faktury, poinformuj nas o tym zaznaczając odpowiednią opcję podczas realizacji zamówienia i wpisz poprawne dane swojej firmy.
Fakturę otrzymasz po kilku minutach od dokonania płatności.
Tak, sprzedajemy. Dostępne książki w tych formach znajdziesz w dziale „Ebooki i Audiobooki” lub przechodząc na poniższą stronę:
Bonusy w postaci map myśli lub wideo omówienia wysyłamy mailem chwilę po zakupie. Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedniej wiadomości, skontaktuj się z nami. Pomożemy! 🙂
Przed napisaniem sprawdź jedynie, czy bonusy zostały oznaczone w opisie produktu. Docelowo każda książka w naszym wydawnictwie będzie je posiadała, jednak nie do wszystkich produktów są one już gotowe. Jeśli kupiłeś produkt jeszcze przed stworzeniem bonusów, otrzymasz je od nas zupełnie bezpłatnie w osobnej wiadomości e-mail, gdy tylko będą gotowe.
Jak najbardziej. Masz prawo zwrotu do 14 dni od momentu odebrania przesyłki. Jeśli chcesz skorzystać z tego prawa, napisz do nas wiadomość informującą o Twojej decyzji na kontakt@expertia.com.pl oraz odeślij produkt wraz z kartką w środku, że jest to „zwrot dla Wydawnictwa Expertia” na adres:
IMKER ul. Szczebrzeska 55a, 22-400 Zamość, tel. 882 701 229.
Pieniądze zwrócimy na konto w ciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki.
Tak, obsługujemy także możliwość zapłacenia przy kurierze. 🙂
Oczywiście. Naszym pośrednikiem płatności jest firma „Przelewy24″, która oferuje możliwość płatności za pośrednictwem karty kredytowej lub za pomocą tradycyjnego przelewu. Dokładny numer konta do wpłaty znajdziesz na stronie systemu transakcyjnego.
Numer naszego konta firmowego prowadzony jest w Nest Banku. Jego numer to: 34 2530 0008 2100 1081 7923 0001.
Ze względu na dużą ilość zamówień byłoby to fizycznie niemożliwe. 🙁 Czasem oferujemy książki z autografem. Jeśli tak jest, odpowiednia informacja jest zamieszczona w opisie.