- No products in the cart.
Kwota:
0 zł
Najchętniej kupowane
Social media to potęga, obok której nie możesz przejść obojętnie. Kryją w sobie wielki potencjał – zarówno marketingowy, jak i biznesowy. Wykorzystaj go dla siebie!
Po to powstała „Biblia Social Media”. Książka, która rozkłada na czynniki pierwsze wszystkie najważniejsze platformy i strategie, oraz pokaże Ci krok po kroku jak za ich pomocą rozwinąć biznes i zarobić pieniądze.
69 zł
Czy wiesz, że:
– Na świecie jest 3,8 MILIARDA aktywnych użytkowników social mediów
– Statystyczny człowiek spędza na social mediach ok 2h 16 minut dziennie
– Każdy użytkownik Facebooka klika na średnio 12 reklam miesięcznie
– 77% osób w wieku 34-49 lat korzysta z Facebooka
– Pojawienie się mediów jak TikTok sprawia, że mamy nowe rynki z małą konkurencją
– 200 milionów Instagramerów codziennie odwiedza co najmniej jeden profil biznesowy
– 68% użytkowników YT ogląda tam filmy mające pomóc w podjęciu decyzji zakupowej
– LinkedIn generuje ponad 50% ruchu organicznego, który trafia na strony B2B i blogi
Możesz to wykorzystać na swoją korzyść i rozwijać biznes w mediach społecznościowych. O tym, które będą dla Ciebie najlepsze i jak konkretnie się za nie zabrać opowie Ci „Biblia Social Media”, czyli prawdopodobnie najbardziej kompleksowa książka na temat mediów społecznościowych dostępna na polskim rynku.
O social mediach można powiedzieć dużo, ale nie da się ukryć, że mają ogromną moc marketingową. Są tym, czym kiedyś była telewizja, a przed nią gazety. To dlatego mówi się:
„Jeśli Cię nie ma w mediach społecznościowych, to nie istniejesz”.
Z Twoim biznesem jest tak samo. Możesz ich nie lubić prywatnie, ale zawodowo powinieneś z nich korzystać. Pozwalają dotrzeć do nowych odbiorców, a z obecnymi utrzymywać dobre relacje.
Social media pozwolą Ci realizować cele biznesowe: zwiększysz rozpoznawalność marki, zbudujesz zaangażowaną społeczność, zwielokrotnisz sprzedaż produktów i usług. Media społecznościowe odkrywają przed Tobą nieskończoną liczbę możliwości.
Sięgnij po naszą książkę „Biblia Social Media” i sprawdź, jak korzystać z marketingu XXI wieku.
Media społecznościowe to temat rzeka, dlatego książka powstała przy współpracy 10 Ekspertów. Każdy z autorów ma swoją działkę, w której jest niekwestionowanym mistrzem i na temat której wie najwięcej. Lata doświadczenia zaowocowały nie tylko wiedzą, ale również sprawdzonymi w praktyce rozwiązaniami.
Dzięki temu TY, jako czytelnik, możesz poznać różne spojrzenia na media społecznościowe oraz pokrewne dziedziny (takie jak SEO i Google ADS) i tym samym wybrać dla siebie to, co najlepsze.
Czy to będzie e-mail marketing, a może działalność na TikToku? LinkedIn czy Facebook i Instagram? A może kilka platform, których specyfika jest idealnie dopasowana do Twojej działalności. To zależy tylko od Ciebie, ale poznasz odpowiedź na to pytanie dopiero wtedy, gdy przeczytasz książkę „Biblia Social Media”.
Jedno jest pewne – Twoje media społecznościowe w końcu zaczną pracować, jak dobrze naoliwiona maszyna.
Chociaż w naszej książce „Biblia Social Media” nie mogło zabraknąć omówienia najważniejszych platform, którymi są obecnie bez wątpienia Facebook, Instagram i LinkedIn, to poszliśmy o krok dalej. A nawet kilka kroków.
W książce znajdziesz także rozdziały na temat TikToka i YouTuba, czyli obecnie dwóch najpopularniejszych platform z wideo. Przeczytasz tutaj także o niesłabnącej potędze e-mail marketingu i dwóch ważnych produktach Google: Google ADS i Google Analytics. Nie mogło zabraknąć także rozdziału na temat SEO, ponieważ jest ono podstawą wielu działań w sieci.
Jednym zdaniem: „Biblia Social Media” to kompleksowe podejście do tematu mediów społecznościowych i śmiało możemy stwierdzić, że powinna się znaleźć w każdym domu.
Zajmuje się marketingiem strategicznym, wcześniej we własnej agencji, obecnie we współpracy z Maciejem Wieczorkiem. Jego kampanie reklamowe wygenerowały już kilka milionów złotych zysku. W wieku 20 lat zatrudniał 17 osób w swoim biznesie stacjonarnym. Obecnie głównym zajęciem Karola jest rozwój wydawnictwa biznesowego Expertia i platformy edukacyjnej dla przedsiębiorców www.nowoczesnafirma.org, których jest współzałożycielem.
Przedsiębiorca z kilkunastoletnim doświadczeniem. Prowadził firmy z branży IT, reklamowej, szkoleniowej oraz handlowej. Jego pasją są biznes i podróże. Słynie z niezwykle kreatywnego spojrzenia na biznes i otaczający go świat. To właśnie on wymyślił koncepcję programu „Expert w Bentleyu” i wspólnie z Maćkiem Wieczorkiem stworzył zarówno program na YouTubie, jak i wydawnictwo biznesowe Expertia.
CEO agencji WBIZNES. Wykładowca studiów MBA. Autor programów szkoleniowych online w zakresie copywritingu, planowania strategii marketingowej oraz social mediów. Prelegent największych konferencji biznesowych. Twórca podcastu Skuteczny e- marketing. Klienci mówią, że jest marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.
Przedsiębiorca. Twórca wielu projektów Internetowych. Obecnie właściciel agencji reklamowej, która pomaga przedsiębiorcom sprzedawać więcej. Oprócz social media i LinkedIn jest ogromnym fanem marketing automation i budowania lejków marketingowych, czyli wdrażania wszelakich procesów i automatyzacji marketingowych, które mają na celu podnosić sprzedaż, generować więcej dobrych jakościowo leadów i odciążać obsługę klienta. Oprócz prowadzenia firmy regularnie dzieli się wiedzą na swoim blogu i YouTube. Od 2018 roku brał udział w ponad 100 projektach komercyjnych dla klientów, z czego większość zakończyła się ponadprzeciętnymi wynikami.
Zarządza i rozwija agencję marketingową, której misją jest pomaganie ambitnym firmom w rozwoju ich biznesu online. Założyciel kilkunastu serwisów internetowych związanych z systemami afiliacyjnymi, sklepami internetowymi oraz giełdą forex. Certyfikowany specjalista Google Ads i Google Analytics. W branży marketingu internetowego działa od 2009 roku. Szkoleniowiec i prelegent podczas wydarzeń marketingowych na E-biznes Festiwal, WSEI oraz Uniwersytecie Ekonomicznym. Wszystkie działania wspiera i analizuje za pomocą narzędzi analitycznych tj. Facebook Analytics czy Google Analytics.
W latach 2017-2019 prowadził agencję social media na Instagramie i zdobył dla swoich klientów 1,5 miliona realnych obserwatorów. Opracował strategię budowania rozpoznawalności na TikToku CoRoNa na podstawie działania algorytmu: bez tańczenia, wygłupów i konieczności kopiowania trendów. Wyróżnia się analitycznym podejściem do marketingu: nawet emocje rozkłada na czynniki pierwsze. W marketingu nie boi się kontrowersji i polaryzacji społecznej. Przeciwnik LOLcontentu. Prywatnie pasjonat dobrej kuchni.
Specjalista Social Media. Twórca kursów online. Wykładowca. Autor. Pomaga tworzyć wizerunki ludzi w Social Media. Na Instagramie zbudował ponad kilkudziesięciotysięczną społeczność, a jego profile odwiedziło ponad 300 000 ludzi.
Swój kurs „Marka Osobista na Instagramie” sprzedał już za ponad 500 000 zł.
Współpracował m.in. z Maciejem Orłosiem, MamaLekarz, Mamologia czy Sebastianem Kotow. Szkolił z Instagrama i działań reklamowych takie firmy: RMF FM, CENEO, Polsat, Apart i wiele innych znanych marek.
Trener, konsultant oraz założyciel jednego z najpopularniejszych w Polsce blogów na temat przedsiębiorczości LiczySieWynik.pl. Bartek jest autorem takich książek jak “Liczy się Efekt” czy “Zrobię To Dzisiaj”, oraz projektów „Liczy Się Strategia” i „Liczy Się Oferta”. Bartek to również szczęśliwy mąż i ojciec oraz zdobywca Korony Maratonów Polskich, który inspiruje ludzi do wprowadzania zmian w zakresie strategii, marketingu i sprzedaży. Specjalizuje się w budowaniu strategii biznesowych i przewagi rynkowej dla małych i średnich firm.
Właściciel agencji IT HEROES – z marketingiem internetowym związany zawodowo od 12 lat. Przeprowadził ponad 500 kampanii SEO/SEM i przeszkolił ponad 30 pozycjonerów. Autor książki “Ecommerce 2.0” poświęconej strategii marki, marketingowi, promocji w sieci oraz analityce. Z sukcesami współtworzy biznesy w różnych branżach i jest właścicielem kilkunastu sklepów internetowych. Człowiek, dla którego nie istnieją żadne granice “branżowe”, a jedynym ograniczeniem jest czas na ich poznanie.
Przedsiębiorca oraz specjalista Google/Facebook Ads. Swoje doświadczenie w obszarze płatnych reklam zdobywał w jednej z największych agencji marketingowych w Polsce. Obecnie jest właścicielem własnej agencji marketingowej oraz kilku sklepów e-commerce, które z sukcesami rozwija na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych. Branżą marketingu internetowego zajmuje się już od 2015 roku.
Rok wydania | 2021 |
Wydawnictwo | Expertia |
Autor książki | Wielu Autorów |
Oprawa | Twarda oprawa |
Ilość stron | 608 |
W pakiecie z każdą zakupioną książką otrzymasz także jej Wideo Omówienie oraz Mapy Myśli. Dzięki nim możesz ekspresowo odświeżyć jej treść oraz łatwo odnaleźć interesujące Cię informacje. W ten sposób raz zdobyta wiedza zostanie z Tobą na zawsze.
To także świetna opcja dla osób, które nie lubią robić notatek i zaznaczeń podczas czytania książki. Dzięki naszym Mapom Myśli i Wideo Omówieniom masz już gotowe notatki na wyciągnięcie ręki.
Copyright © 2019-2023 Wydawnictwo Biznesowe Expertia Wszelkie prawa zastrzeżone. Księgarnia internetowa – Książki o biznesie i książki dla dzieci mądrych rodziców.
Inteligentny, oczytany, rozwojowy i gotowy na inwestowanie w siebie!
Zostań z nami, a postawisz kolejny krok w kierunku świadomego rozwoju.
Ps: Po zakupie poznasz naszego chomika… ale dopiero po odebraniu przesyłki. ;-)