EBOOK: Biblia Social Media
Social media to potęga, obok której nie możesz przejść obojętnie. Kryją w sobie wielki potencjał – zarówno marketingowy, jak i biznesowy. Wykorzystaj go dla siebie!
Po to powstała „Biblia Social Media”. Książka, która rozkłada na czynniki pierwsze wszystkie najważniejsze platformy i strategie, oraz pokaże Ci krok po kroku jak za ich pomocą rozwinąć biznes i zarobić pieniądze.
87 zł
Wybierz platformę skrojoną pod Twój biznes
Czy wiesz, że:
– Na świecie jest 3,8 MILIARDA aktywnych użytkowników social mediów
– Statystyczny człowiek spędza na social mediach ok 2h 16 minut dziennie
– Każdy użytkownik Facebooka klika na średnio 12 reklam miesięcznie
– 77% osób w wieku 34-49 lat korzysta z Facebooka
– Pojawienie się mediów jak TikTok sprawia, że mamy nowe rynki z małą konkurencją
– 200 milionów Instagramerów codziennie odwiedza co najmniej jeden profil biznesowy
– 68% użytkowników YT ogląda tam filmy mające pomóc w podjęciu decyzji zakupowej
– LinkedIn generuje ponad 50% ruchu organicznego, który trafia na strony B2B i blogi
Możesz to wykorzystać na swoją korzyść i rozwijać biznes w mediach społecznościowych. O tym, które będą dla Ciebie najlepsze i jak konkretnie się za nie zabrać opowie Ci „Biblia Social Media”, czyli prawdopodobnie najbardziej kompleksowa książka na temat mediów społecznościowych dostępna na polskim rynku.
Pozwól mediom społecznościowym pracować na Twoją korzyść
Powiedzieć, że „Biblia Social Media” to książka o mediach społecznościowych to jak nic nie powiedzieć. To książka, która porusza tematykę social mediów w sposób merytoryczny i pełen treści.
Autorzy przedstawiają czytelnikom rzetelną wiedzę na temat tego, jak wykorzystać media społecznościowe w biznesie.
Książka „Biblia Social Media” to pozycja obowiązkowa dla wszystkich tych, którzy chcą lepiej rozumieć media społecznościowe i wykorzystać ich potencjał – a ten potencjał jest praktycznie nieograniczony.
Wiedza 10 autorów zebrana w jednym miejscu
Zebraliśmy 10 autorów – ekspertów w swoich dziedzinach, którzy rozbierają na czynniki pierwsze poszczególne zagadnienia z zakresu mediów społecznościowych, ale również SEO i Google ADS. Dzięki temu możesz być pewien, że uzyskasz pełen obraz tego, czym są social media i jak mogą Ci pomóc w Twoim biznesie.
Każdy z autorów przedstawia inne podejście do tematu, dzięki czemu możesz wybrać ten, który najbardziej Ci odpowiada i który najlepiej pasuje do specyfiki Twojej firmy. Co więcej, spojrzenie z różnych perspektyw na social media pozwoli Ci lepiej zrozumieć, jak możesz wykorzystać poszczególne kanały do promowania Twojej marki.
W końcu nie musisz ograniczać się do jednej platformy. Wprost przeciwnie – sprytne zestawienie ze sobą różnych rozwiązań pozwala napędzać ruch, zwiększać zasięgi oraz budować świadomość marki i dobre relacje z odbiorcami.
I o to chodzi – social media mają Ci służyć, a dzięki naszej książce to łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej.
Czy potrzebujesz tej książki?
„Biblia Social Media” to książka, która pomoże ci lepiej zrozumieć, jak media społecznościowe napędzają biznes.
Jasne, możesz w tym momencie stwierdzić, że to nie dla Ciebie, przestać czytać i opuścić stronę. Możesz, ale istnieje spore ryzyko, że Twoja konkurencja uzna inaczej. Lepiej być krok przed nimi i nauczyć się wykorzystywać social media do swoich celów.
Nie jest to wiedza tajemna, a wręcz przeciwnie – każdy może się jej nauczyć. Wymaga to tylko trochę czasu i chęci do zgłębiania tematu oraz regularnego praktykowania. Aby ułatwić Ci start, przygotowaliśmy naszą książkę-poradnik, z której dowiesz się:
- Z jakich platform korzystać, aby osiągnąć swój cel?
- Co zrobić, by Twoja marka wyróżniała się na tle konkurencji?
- Jakie treści publikować, by przyciągać uwagę odbiorców?
- Które kanały marketingowe wykorzystywać?
- Jakie działania promocyjne przeprowadzać, żeby zbudować duże zasięgi?
- Jakich błędów unikać na początku swojej drogi w social mediach?
- Jak mierzyć efektywność prowadzonych działań?
Konkrety, wartościowe informacje i przykłady. A to wszystko – i wiele, wiele więcej – zamknięte w ponad 600 stronach.
Pamiętaj – to dopiero początek Twojej drogi. Z czasem nabierzesz większej wprawy, a efekty będą coraz lepsze. Musisz jednak zrobić pierwszy krok, którym jest zakup i lektura naszej „Biblii Social Media”.
Co dostaniesz w zamian za kilkanaście godzin czytania?
Naszym celem było stworzenie książki, której każda strona to potężna dawka konkretów. Dzięki temu w ciągu kilku-kilkunastu godzin czytania jesteś w stanie zdobyć informacje, których inni szukają tygodniami, a nawet miesiącami.
Inwestycja we własny rozwój ma zazwyczaj największą stopę zwrotu. Tym razem wystarczy, że zainwestujesz kilkadziesiąt złotych i kilkanaście godzin czytania, aby zyskać:
przewagę nad konkurencją,
praktyczną wiedzę, którą możesz zastosować od razu po odłożeniu książki,
rozeznanie w najnowszych trendach marketingowych,
większą sprzedaż i lepsze zasięgi,
znajomość najpopularniejszych kanałów komunikacji i promocji,
lepszą lojalność klientów.
To nie koniec, bo dzięki naszemu e-bookowi możesz także:
wspomóc Twoich pracowników w codziennych działaniach,
łatwiej nadzorować kampanie promocyjne firmy – również te realizowane przez zewnętrzne agencje,
efektywniej dysponować budżetem na marketing,
rozwijać firmę i siebie.
Nie tylko media społecznościowe
Naszą książkę zatytułowaliśmy „Biblia Social Media”, ale znajdziesz w niej praktyczne informacje nie tylko o różnych platformach społecznościowych (np. LinkedIn, TikTok, Instagram, Facebook), ale również o uzupełniających narzędziach i strategiach, które dodatkowo napędzą rozwój Twojej firmy.
W końcu znajomość SEO przydaje się zarówno przy tworzeniu treści na stronę internetową, jak i przy doborze hashtagów na Instagramie. Z kolei Google Ads pokaże Ci inne możliwości płatnej reklamy – tej w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie, która nieustannie rośnie w siłę.
Jak widzisz, „Biblia Social Media” to kompletny przewodnik po świecie social mediów i marketingu internetowego. Zachęcamy Cię do lektury – to się po prostu opłaca!
O autorach
Karol Chojnacki - Facebook
Zajmuje się marketingiem strategicznym, wcześniej we własnej agencji, obecnie we współpracy z Maciejem Wieczorkiem. Jego kampanie reklamowe wygenerowały już kilka milionów złotych zysku. W wieku 20 lat zatrudniał 17 osób w swoim biznesie stacjonarnym. Obecnie głównym zajęciem Karola jest rozwój wydawnictwa biznesowego Expertia i platformy edukacyjnej dla przedsiębiorców www.nowoczesnafirma.org, których jest współzałożycielem.
Kacper Bisanz - YouTube
Przedsiębiorca z kilkunastoletnim doświadczeniem. Prowadził firmy z branży IT, reklamowej, szkoleniowej oraz handlowej. Jego pasją są biznes i podróże. Słynie z niezwykle kreatywnego spojrzenia na biznes i otaczający go świat. To właśnie on wymyślił koncepcję programu „Expert w Bentleyu” i wspólnie z Maćkiem Wieczorkiem stworzył zarówno program na YouTubie, jak i wydawnictwo biznesowe Expertia.
Wojciech Bizub - Planowanie Marketingu
CEO agencji WBIZNES. Wykładowca studiów MBA. Autor programów szkoleniowych online w zakresie copywritingu, planowania strategii marketingowej oraz social mediów. Prelegent największych konferencji biznesowych. Twórca podcastu Skuteczny e- marketing. Klienci mówią, że jest marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.
Tomasz Guzik - LinkedIn
Przedsiębiorca. Twórca wielu projektów Internetowych. Obecnie właściciel agencji reklamowej, która pomaga przedsiębiorcom sprzedawać więcej. Oprócz social media i LinkedIn jest ogromnym fanem marketing automation i budowania lejków marketingowych, czyli wdrażania wszelakich procesów i automatyzacji marketingowych, które mają na celu podnosić sprzedaż, generować więcej dobrych jakościowo leadów i odciążać obsługę klienta. Oprócz prowadzenia firmy regularnie dzieli się wiedzą na swoim blogu i YouTube. Od 2018 roku brał udział w ponad 100 projektach komercyjnych dla klientów, z czego większość zakończyła się ponadprzeciętnymi wynikami.
Krystian Kucharski - Google Analytics
Zarządza i rozwija agencję marketingową, której misją jest pomaganie ambitnym firmom w rozwoju ich biznesu online. Założyciel kilkunastu serwisów internetowych związanych z systemami afiliacyjnymi, sklepami internetowymi oraz giełdą forex. Certyfikowany specjalista Google Ads i Google Analytics. W branży marketingu internetowego działa od 2009 roku. Szkoleniowiec i prelegent podczas wydarzeń marketingowych na E-biznes Festiwal, WSEI oraz Uniwersytecie Ekonomicznym. Wszystkie działania wspiera i analizuje za pomocą narzędzi analitycznych tj. Facebook Analytics czy Google Analytics.
Paweł Majewski - TikTok
W latach 2017-2019 prowadził agencję social media na Instagramie i zdobył dla swoich klientów 1,5 miliona realnych obserwatorów. Opracował strategię budowania rozpoznawalności na TikToku CoRoNa na podstawie działania algorytmu: bez tańczenia, wygłupów i konieczności kopiowania trendów. Wyróżnia się analitycznym podejściem do marketingu: nawet emocje rozkłada na czynniki pierwsze. W marketingu nie boi się kontrowersji i polaryzacji społecznej. Przeciwnik LOLcontentu. Prywatnie pasjonat dobrej kuchni.
Szymon Mierzwa - Instagram
Specjalista Social Media. Twórca kursów online. Wykładowca. Autor. Pomaga tworzyć wizerunki ludzi w Social Media. Na Instagramie zbudował ponad kilkudziesięciotysięczną społeczność, a jego profile odwiedziło ponad 300 000 ludzi.
Swój kurs „Marka Osobista na Instagramie” sprzedał już za ponad 500 000 zł.
Współpracował m.in. z Maciejem Orłosiem, MamaLekarz, Mamologia czy Sebastianem Kotow. Szkolił z Instagrama i działań reklamowych takie firmy: RMF FM, CENEO, Polsat, Apart i wiele innych znanych marek.
Bartek Popiel - Email marketing
Trener, konsultant oraz założyciel jednego z najpopularniejszych w Polsce blogów na temat przedsiębiorczości LiczySieWynik.pl. Bartek jest autorem takich książek jak “Liczy się Efekt” czy “Zrobię To Dzisiaj”, oraz projektów „Liczy Się Strategia” i „Liczy Się Oferta”. Bartek to również szczęśliwy mąż i ojciec oraz zdobywca Korony Maratonów Polskich, który inspiruje ludzi do wprowadzania zmian w zakresie strategii, marketingu i sprzedaży. Specjalizuje się w budowaniu strategii biznesowych i przewagi rynkowej dla małych i średnich firm.
Przemek Przybylski - SEO
Właściciel agencji IT HEROES – z marketingiem internetowym związany zawodowo od 12 lat. Przeprowadził ponad 500 kampanii SEO/SEM i przeszkolił ponad 30 pozycjonerów. Autor książki “Ecommerce 2.0” poświęconej strategii marki, marketingowi, promocji w sieci oraz analityce. Z sukcesami współtworzy biznesy w różnych branżach i jest właścicielem kilkunastu sklepów internetowych. Człowiek, dla którego nie istnieją żadne granice “branżowe”, a jedynym ograniczeniem jest czas na ich poznanie.
Piotr Szyszka - Google Ads
Przedsiębiorca oraz specjalista Google/Facebook Ads. Swoje doświadczenie w obszarze płatnych reklam zdobywał w jednej z największych agencji marketingowych w Polsce. Obecnie jest właścicielem własnej agencji marketingowej oraz kilku sklepów e-commerce, które z sukcesami rozwija na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych. Branżą marketingu internetowego zajmuje się już od 2015 roku.
Parametry Ebooka
Rok wydania | 2022 |
Wydawnictwo | Expertia |
Autor książki | Wielu Autorów |
Formaty plików | .mobi, .epub, .pdf |
Ilość stron | 608 |
Wybierz pakiet
U nas zawsze dostajesz więcej
W pakiecie z każdą zakupioną książką otrzymasz także jej Wideo Omówienie oraz Mapy Myśli. Dzięki nim możesz ekspresowo odświeżyć jej treść oraz łatwo odnaleźć interesujące Cię informacje. W ten sposób raz zdobyta wiedza zostanie z Tobą na zawsze.
To także świetna opcja dla osób, które nie lubią robić notatek i zaznaczeń podczas czytania książki. Dzięki naszym Mapom Myśli i Wideo Omówieniom masz już gotowe notatki na wyciągnięcie ręki.