- No products in the cart.
Kwota:
0 zł
Najchętniej kupowane
Nie ma jednej, magicznej formuły na to, jak napisać skuteczny tekst sprzedażowy. Ale są pewne ogólne zasady, które mogą Ci pomóc i znacznie ułatwić dotarcie do klienta.
Jeśli chcesz nauczyć się, jak pisać skuteczne teksty sprzedażowe, to koniecznie sięgnij po tę książkę. Zawiera ona wszystkie narzędzia i techniki, które musisz znać, aby tworzyć teksty, które przyciągają uwagę odbiorców i skłaniają ich do zakupu.
69 zł
które zwiększają sprzedaż
praktycznej wiedzy o copywritingu
niż Ci się wydaje
Pisanie tekstów, które sprzedają to sztuka. Trzeba łączyć ze sobą różne elementy, takie jak: informacje o produkcie, skuteczna reklama i dobre argumenty. Wszystko to ma na celu przekonanie odbiorcy do skorzystania z Twojej oferty. Niezależnie od tego, czy jesteś freelancerem, marketerem, właścicielem sklepu internetowego, czy też prowadzisz firmę – warto opanować tę sztukę. W końcu to właśnie od tego zależy, czy Twoi klienci będą chcieli do Ciebie wracać.
Dzięki książce „Copywriting Sprzedażowy” dowiesz się, jak napisać tekst, który przyciągnie uwagę odbiorcy i skłoni go do podjęcia określonej akcji. Ta lektura pomoże Ci także wypracować Twój indywidualny styl i sposób pisania, dzięki czemu wyróżnisz się na rynku.
Bez dobrego contentu nie ma szans na sukces w Internecie. Jest on dźwignią, która pomoże Ci zbudować relacje z odbiorcami, wyprzedzić konkurencję i wypromować produkt lub usługę. Poprawne napisanie tekstu to zdecydowanie za mało – Twoje treści muszą być wartościowe, oryginalne i dopasowane do oczekiwań użytkowników. Wysoka jakość contentu to podstawa budowania silnej marki w Internecie.
Użytkownicy znają hasła-wytrychy (np. młody zespół, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klienta), które są nadmiernie stosowane, więc nie spełniają już swojej roli. Jeśli w Twoich materiałach promocyjnych pojawiają się takie banalne hasła, które nie służą żadnemu celowi (oprócz wypełniania miejsca na stronie), to warto je usunąć. Pamiętaj – Twoim zadaniem jest pomóc odbiorcom w podjęciu decyzji o zakupie Twoich produktów czy usług, a nie powielanie wytartych sloganów.
Marcin Cichocki – autor książki – pokazuje, jak tworzyć oryginalne treści dopasowane do Twoich potrzeb i możliwości. Nie ma tutaj miejsca na banały, bo stawką jest sprzedaż Twoich produktów.
Książka „Copywriting sprzedażowy” stanowi doskonałe źródło wiedzy dla początkujących i doświadczonych copywriterów oraz content managerów, a także wszystkich tych, którzy chcą poprawić umiejętności komunikacji za pomocą tekstów i lepiej porozumiewać się ze swoimi klientami.
Książka zawiera 400 stron wartościowej wiedzy na temat copywritingu, która pomoże Ci lepiej zrozumieć istotę tego zawodu i doskonalić Twoje umiejętności. Znajdziesz tu informacje o tym, czym jest copywriting, jakie są jego podstawowe i mniej tradycyjne zasady oraz techniki pisania oraz jak możesz je wykorzystać w swojej pracy. Dowiesz się także, czym charakteryzuje się dobry tekst sprzedażowy i jak go stworzyć.
Jeśli na co dzień zajmujesz się copywritingiem, musisz mieć tę książkę.
Jeśli prowadzisz agencję marketingową i zatrudniasz freelancerów, musisz mieć tę książkę.
Jeśli zlecasz tworzenie tekstów innym osobom, także musisz mieć tę książkę.
„Copywriting sprzedażowy” to książka dla każdego, bo w dzisiejszym świecie jesteśmy otoczeni przez content. Warto nauczyć się nie tylko samemu tworzyć jak najlepsze treści, ale również zrozumieć, czym jest dobry tekst, aby umieć go rozpoznać.
Autor – Marcin Cichocki – skupił się na przekazaniu maksymalnie użytecznej wiedzy, dzięki czemu książka jest praktycznym narzędziem, a nie „teorią na papierze”. Wiedza zawarta w książce pomoże Ci sprzedać więcej i lepiej – bez względu na to, w jakiej branży działasz.
Przekonasz się także, że:
A poza tym dowiesz się, jak:
Wszystkie te informacje pomogą Ci zbudować silną i rozpoznawalną markę, od której klienci będą chcieli kupować. A to przyniesie Ci wymierne korzyści.
Sprawdź sam i już teraz kup książkę „Copywriting sprzedażowy”.
Rok wydania | 2022 |
Wydawnictwo | Expertia |
Autor książki | Marcin Cichocki |
Formaty plików | .mobi, .epub, .pdf |
Ilość stron | 408 |
Założyciel i CEO agencji contentowej Kuźnia Treści. Strateg komunikacji oraz konsultant content marketingowy. Jego teksty trafiały między innymi na łamy: Newsweeka, Wyborczej, Forbesa, Business Insidera, Rzeczpospolitej i portalu Komputer Świat.
Współpracował między innymi z Grupą Interia, PKO Factoring, Sinsay, Allegro, Tigers czy Rossmann. Dzieli się swoją wiedzą z zakresu content marketingu w Treściwym Podcaście.
Copyright © 2019-2024 Wydawnictwo Biznesowe Expertia Wszelkie prawa zastrzeżone. Księgarnia internetowa – Książki o biznesie i książki dla dzieci mądrych rodziców.
Inteligentny, oczytany, rozwojowy i gotowy na inwestowanie w siebie!
Zostań z nami, a postawisz kolejny krok w kierunku świadomego rozwoju.
Ps: Po zakupie poznasz naszego chomika… ale dopiero po odebraniu przesyłki. ;-)