138
To miała być zwykła książka o biznesie… a powstało arcydzieło, dzięki któremu wyprzedzisz swoją konkurencję o dłuuugie lata!
Tę książkę o marketingu powinien mieć KAŻDY przedsiębiorca w Polsce. Na Twoje szczęście, nie każdy będzie ją miał, dzięki czemu Ty możesz się wyróżnić.
87 zł
pozyskiwania klientów
samych konkretów
w walce z konkurencją
Zdobądź Super-Moce w walce z konkurencją
“Oto wywar, który daje nadludzką siłę,
kto go wypije, staje się niezwyciężony…
Na jakiś czas oczywiście..”
Z tymi słowami druid Panoramiks wręczał Galom puchar z magicznym napojem. Napojem dającym magiczną siłę, dzięki której mogli przeciwstawić się najazdom Rzymian. Jednak kluczowe było stwierdzenie „na jakiś czas”, bo wywar szybko przestawał działać. Chyba że było się Obeliksem, który jako dziecko zaliczył kąpiel w takiej miksturze, co dało mu ponadprzeciętne zdolności.
Dlaczego o tym piszemy? Ponieważ ta komiksowa analogia świetnie pokazuje, co się z Tobą stanie po przeczytaniu książki o marketingu „138” – będziesz niczym Obeliks, który sam jeden mógł przeciwstawić się całej armii Rzymian.
A w Twoim przypadku tą armią jest konkurencja.
To coś więcej niż inne książki o biznesie i marketingu. Książka „138” to as w rękawie i tajna broń w jednym. I nie ma w tych stwierdzeniach ani grama przesady, bo wiemy, że opisane w niej strategie działają. I to jeszcze jak działają!
138 powodów, dla których warto przeczytać tę książkę
Istnieje przynajmniej 138 powodów, dla których warto przeczytać tę książkę. A każdy z nich może zupełnie odmienić Twoją firmę lub wznieść ją na całkowicie nowy poziom.
Każdy z tych powodów to unikalna strategia pozyskiwania klientów, a w konsekwencji zwiększenia dochodów w Twojej firmie. I nie jest to chwyt marketingowy, ponieważ WSZYSTKIE sposoby opisane w książce zostały przez nas przetestowane. Co więcej, większość z nich, to nasze autorskie metody, których nie poznasz nigdzie indziej.
Wiemy, że działają, ponieważ zobaczyliśmy to czarno na białym – w wynikach finansowych naszych biznesów. I to pomimo tego, że nieraz działamy w bardzo konkurencyjnych branżach.
Jednak poprzeczka nigdy nie wisi zbyt wysoko, a cel nie jest za daleko. Czasami wszystko, co musisz zrobić, to tylko zmienić technikę wybicia lub sposób poruszania się. I w tej książce pokazujemy Ci, jak to osiągnąć i dajemy Ci skuteczne narzędzia, które to umożliwiają. Zamień buty do chodzenia na odrzutowiec, a szybko zdobędziesz nawet najodleglejszy cel.
Zamiast czytać 10 książek o biznesie, przeczytaj tę – będziesz mógł wdrażać wiedzę z dnia na dzień, a z pomocą wskazówek zawartych w poszczególnych rozdziałach możesz doskonalić swój biznes każdego dnia.
Ponad 600 stron samych konkretów
Książka „138” to gigant – zarówno pod względem objętości, jak i wartości, która znajduje się w środku. Być może przeglądałeś inne książki biznesowe, w których jest sporo treści, ale mało praktycznych przykładów i konkretów? 138 to nowa jakość. To coś więcej niż kolejna książka o marketingu i biznesie.
W firmie chodzi o liczby, bo to właśnie one świadczą o sukcesie finansowym. Liczby to fakty, które mówią same za siebie. Dlatego właśnie w liczbach pokażemy Ci,
Co zyskasz, kupując książkę „138”:
Wiedzę i doświadczenie 2 Autorów
Przykłady z 23 branż, także tych mniej popularnych
138 strategii pozyskiwania klientów opisanych na 138 rozdziałach. Są one uniwersalne i działają w większości branż
Ponad 200 studiów przypadku i konkretnych przykładów, które możesz zastosować u siebie
632 strony wartościowej wiedzy wartej dosłownie miliony.
Możesz prowadzić jednoosobową działalność gospodarczą albo zatrudniać setki osób. Możesz działać w biznesie dopiero od wczoraj albo poświęcić mu połowę swojego życia. Możesz planować założenie własnej firmy albo pracować nad marką osobistą. W każdym z tych przypadków musisz wiedzieć, jak pozyskiwać klientów i docierać do coraz to nowych odbiorców, bo to właśnie oni są gwarancją przetrwania i dalszego rozwoju.
A dzięki książce „138” ich pozyskanie jest łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej.
Każdy biznes potrzebuje klientów
Firma bez klientów jest jak roślina bez wody – długo nie przetrwa. Brak klientów to straty finansowe, stres, rozgoryczenie i, finalnie, konieczność zamknięcia biznesu.
A przecież można, a w zasadzie trzeba inaczej.
Dzięki książce „138” nie tylko dowiesz się, jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów, ale także, a może przede wszystkim, jak robić to taniej, szybciej i efektywniej.
Pomyśl już teraz, na co możesz przeznaczyć uzyskane w ten sposób pieniądze oraz czas i kup książkę „138”, dzięki której Twoje wyobrażenia staną się prawdą.
Czy wiedza z tej książki Ci się przyda?
To źle postawione pytanie. Ta wiedza przyda się każdemu przedsiębiorcy! Niezależnie czy po tę książkę sięgnie początkujący przedsiębiorca, czy osoba będąca w ścisłej czołówki najbogatszych polaków. Różnica polega tylko na ilości strategii, które przydadzą się poszczególnym czytelnikom. Początkujący przedsiębiorca być może będzie potrzebował większości z nich, a lider w swojej branży “pożyczy” zaledwie kilka.
Masz małą firmę, w której zatrudniasz sam siebie? “138” jest dla Ciebie!
Masz największy w swojej branży sklep internetowy? “138” jest dla Ciebie!
Prowadzisz firmę i nie masz “138”? To błąd!
Ta książka o marketingu to szwedzki stół obficie zastawiony przeróżnymi daniami. Jedno “danie” to jedna technika. Książka kosztuje 87 zł, a rozdziałów jest 138, zatem jeden rozdział kosztuje…. 63 grosze.
Jaka jest szansa, że chociaż kilka z tych technik nie pomoże Ci w rozwinięciu Twojego biznesu? Oczywiście szansa, jest bliska zeru, ale postanowiliśmy obniżyć ją do faktycznego zera. Jeżeli książka nie spełniłaby Twoich oczekiwań, możesz ją po prostu zwrócić, a my zwrócimy Ci całą wartość zakupu. Masz na to aż 30 dni!
Dlaczego dajemy taką możliwość?
Mamy aż 3 powody:
1) Wiemy, co sprzedajemy.
Ta książka o marketingu to esencja. To absolutny hit. Wierzymy, że będziesz zadowolony. Kacper i Karol “jadą po konkretach”. W “138” nie ma miejsca na przydługie opowieści, niesprawdzoną teorię, czy naukowe nudne wywody. 100% praktyki.
2) To czysty marketing
Gwarancja satysfakcji zwiększa sprzedaż. Piszemy o tym otwarcie, bo przecież właśnie chcesz kupić książkę o marketingu. Jesteśmy spójni i stosujemy różne techniki sprzedaży. Ta jest jedną z nich i opiera się o uczciwe podejście do klienta.
3) Mamy tylko zadowolonych klientów
To nasza idea. Dlatego, jeżeli jakimś cudem nie dołączyłbyś do ich grona, to zwrot pieniędzy sprawi, że jednak będziesz zadowolony. Nie ma innej opcji.
„138" to pierwsza książka o biznesie wysłana do ... Stratosfery!
Parametry książki
Wydawnictwo | Expertia |
Autor książki | Karol Chojnacki i Kacper Bisanz |
Oprawa | Twarda oprawa |
Ilość stron | 632 |
O Autorach
Kacper Bisanz
Przedsiębiorca z kilkunastoletnim doświadczeniem. Prowadził firmy z branży IT, reklamowej, szkoleniowej oraz handlowej. Jego pasją są biznes i podróże. Słynie z niezwykle kreatywnego spojrzenia na biznes i otaczający go świat. To właśnie on wymyślił koncepcję programu „Expert w Bentleyu” i wspólnie z Maćkiem Wieczorkiem stworzył zarówno program na YouTubie, jak i wydawnictwo biznesowe Expertia. Na co dzień prowadzi 4 spółki z .o.o z branży edukacyjnej, modowej i kosmetycznej.
Karol Chojnacki
Wybierz pakiet
U nas zawsze dostajesz więcej
W pakiecie z każdą zakupioną książką otrzymasz także jej Wideo Omówienie oraz Mapy Myśli. Dzięki nim możesz ekspresowo odświeżyć jej treść oraz łatwo odnaleźć interesujące Cię informacje. W ten sposób raz zdobyta wiedza zostanie z Tobą na zawsze.
To także świetna opcja dla osób, które nie lubią robić notatek i zaznaczeń podczas czytania książki. Dzięki naszym Mapom Myśli i Wideo Omówieniom masz już gotowe notatki na wyciągnięcie ręki.