Media społecznościowe to nie tylko Facebook, chociaż to właśnie tam zaczyna najwięcej przedsiębiorców. I to właśnie tam tkwi największy potencjał.
Jednak książka „365 postów” wprowadzi Cię w tajniki tworzenia angażującego contentu na Instagramie, LinkedINie oraz innych social mediach. Te serwisy – chociaż różne – oparte są na podobnej zasadzie działania. Wystarczy zrozumieć wzór, aby odnieść sukces w każdym z nich.
Nie wiesz, który wybrać? Zgadnij, gdzie znajdziesz odpowiedź na to pytanie.
Dokładnie tak! Książka „365 postów” pozwoli Ci nie tylko tworzyć najlepsze treści, ale także wybrać najlepszą platformę dla swoich potrzeb.
To obowiązkowa pozycja dla początkujących marketerów, ale również dla bardziej zaawansowanych osób. Tych pierwszych prowadzi krok po kroku przez początkowe stadia rozwoju fanpage’a, z kolei drugim pokazuje nowe możliwości.
Kup ją dla siebie lub dla swojego pracownika. Albo dla siebie I dla pracownika, bo każdy, kto ma jakąkolwiek styczność z mediami społecznościowymi musi przeczytać książkę „365 postów”.
Nie pozwól, aby konkurencją przeczytała ją przed Tobą.