- No products in the cart.
Kwota:
0 zł
Najchętniej kupowane
We współczesnym świecie pytanie: „co sprzedajesz?” przestało mieć największe znaczenie. Teraz dużo ważniejsze jest: „jak i gdzie sprzedajesz?”. Ta książka odkryje przed Tobą wszystkie sekrety e-handlu.
Postaw na branżę e-commerce – to właśnie w Internecie są Twoi klienci. Ponad 70% internautów przynajmniej raz zrobiło zakupy online, a ta statystyka będzie tylko rosnąć. Nie pozwól, by biznesowa szansa uciekła Ci sprzed nosa i dowiedz się, jak skutecznie rozpocząć przygodę z e-commerce.
69 zł
Próg wejścia w branżę e-commerce jest stosunkowo niski, co sprawia, że na tym rynku istnieje spora konkurencja. Z drugiej strony jest to także ogromny rynek zbytu, więc dosłownie każdy przedsiębiorca, który próbuje w nim swoich sił, ma szansę na finansowy sukces.
Jednak, aby tak się stało, to potrzebujesz zadbać o fundamenty, a tymi fundamentami są:
> Strategia marketingowa,
> nowoczesne narzędzia (np. odpowiednia platforma sprzedażowa),
> wiedza z zakresu pozycjonowania i reklamowania się w social mediach oraz wyszukiwarce Google.
I to wszystko znajdziesz w książce „E-commerce 2.0”, która jest książką-przewodnikiem zarówno dla osób stawiających pierwsze kroki w handlu internetowym, jak i bardziej doświadczonych przedsiębiorców. Co istotne, cała wiedza została podana w przejrzysty sposób, bo tam, gdzie w grę wchodzą Twoje pieniądze, to nie ma miejsca na żadne błędy.
Możesz bawić się z Twoimi klientami w kotka i myszkę, ale możesz też postawić na skuteczne metody, dzięki którym sami się do Ciebie zgłoszą.
Którą opcję wybierasz?
Jeżeli pierwszą, to możesz przestać czytać ten opis, jeśli zaś drugą, to znak, że musisz mieć książkę „E-commerce 2.0”. Na ponad 500 stronach znajdziesz gotowe rozwiązania z zakresu marketingu internetowego, poznasz pełną moc promocji w social mediach oraz dowiesz się, jak wywindować Twój sklep online do pierwszej dziesiątki wyników wyszukiwania w Google.
Same konkrety – bez owijania w bawełnę. Poznasz możliwości biznesowe, które daje Ci własny sklep internetowy, ale także zagrożenia, jakie możesz spotkać na swojej drodze. Poznasz sposoby, by zmaksymalizować zyski i ograniczyć ryzyko.
Ta książka przeprowadzi Cię przez cały proces planowania biznesu, dzięki czemu będziesz skazany na sukces.
Właściciel agencji IT HEROES – z marketingiem internetowym związany zawodowo od 12 lat. Przeprowadził ponad 500 kampanii SEO/SEM i przeszkolił ponad 30 pozycjonerów. Autor książki “Ecommerce 2.0” poświęconej strategii marki, marketingowi, promocji w sieci oraz analityce. Z sukcesami współtworzy biznesy w różnych branżach i jest właścicielem kilkunastu sklepów internetowych. Człowiek, dla którego nie istnieją żadne granice “branżowe”, a jedynym ograniczeniem jest czas na ich poznanie.
Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza start-upom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest.
Dzieli się wiedzą – pisze blog o budowaniu marki (https://paweltkaczyk.com), popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social mediów…
Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.
Monika Czaplicka działa w branży marketingu internetowego od 2006 roku. Właścicielka agencji social media Wobuzz (https://wobuzz.com). Popularność przyniosły jej facebookowe profile „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka” i „Kryzysy w social media wybuchają w weekendy”. Autorka książki „Uwiedź klienta – marketing w social mediach” (PWN), „Zarządzanie kryzysem w social mediach” (Helion), współautorka „Biblii e-biznesu” – części drugiej i trzeciej. Prowadzi bloga czaplicka.eu. Spotkasz ją na konferencjach, gdzie występuje i dzieli się wiedzą. Mentoruje start-upy. Stworzyła popularny kurs o optymalizacji reklam.
Czarodziej od reklamy w Google z ponad 10-letnim doświadczeniem. Jego specjalnością są kampanie nastawione na realny efekt biznesowy (był odpowiedzialny za kampanie Google Ads dla takich marek jak Ford, mBank,). Prowadzi szkolenia indywidualne oraz grupowe (m.in. w ramach Sprawnego Marketingu). A ponadto: certyfikowany trener Google Adwords, zwycięzca konferencji I Love Marketing oraz ceniony prelegent na konferencjach (m.in. Mail My day, SEMcamp, SemKrk).
Specjalizuje się w strategicznym marketingu – personal & business branding. W biznesie od 18 lat. Założyciel i właściciel marki Premium Consulting. Przeprowadził blisko 300 projektów szkoleniowo-doradczych. Pracuje na zlecenie firm prywatnych, instytucji państwowych oraz uczelni wyższych, np.: Allegro, Santander, Raiffeisen Polbank, Domiporta, Warta, BGŻ PNB Paribas, Ministerstwo Rozwoju, Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Wyższa Szkoła Informatyki i Ekonomii w Krakowie, sprawny.marketing, Netguru, Urząd Miasta Kalisza, „Rzeczpospolita”, Festiwal Fantastyki PYRKON oraz kilkuset firm z segmentu małych, średnich i dużych przedsiębiorstw na terenie całego kraju.
Szkoleniowiec i konsultant z zakresu pozycjonowania. Od 2010 roku prowadzi bloga SEO Zgred (www.zgred.pl), gdzie dzieli się swoją wiedzą z zakresu SEO i SEM. Od wielu lat aktywnie prowadzi szkolenia z zakresu audytów SEO, pozycjonowania dla klientów indywidualnych, firm i instytucji państwowych. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, studiów podyplomowych MBA na Akademii Leona Koźmińskiego oraz podyplomowych studiów User Experience Design Uniwersytetu SWPS.
Właściciel marki eighteen studio, grafik z ponad 12-letnim doświadczeniem, pasjonat czytania książek o rozwoju osobistym. Ukończył Liceum Plastyczne w Katowicach oraz z wyróżnieniem studia wyższe na wydziałach graficznych. Zdobywał doświadczenie podczas pracy przy nagrywaniu materiałów wideo, obsłudze konferencji czy projektowaniu 3D.
Te i inne działania pozwoliły mu patrzeć szerzej na rzeczywistość branży cyfrowej. Współpracował z firmami na rynku polskim i zagranicznym, tworząc marki od podstaw oraz dbając o ich stały rozwój.
Szczęśliwy mąż i tata 5-letniej Zuzi i 3-letniego Wojtka oraz właściciel labradora Rico.
Od ponad 12 lat w świecie IT. Przeszedł całą ścieżkę kariery od programisty, poprzez analityka, architekta, team leadera, kierownika IT aż po założyciela software house’u DevOpsi. Aktualnie zawodowo w 100% skupia się na rozwoju spółki DevOpsi, która dla wielu klientów prowadzi projekty end2end. Po pracy jak najwięcej czasu poświęca rodzinie i samorozwojowi. W wolnych chwilach słucha podcastów. Od urodzenia fan klocków Lego.
Dyrektor zarządzający Semstorm. Pracę w branży SEO rozpoczęła 12 lat temu. Od prawie 20 lat tworzy strony i platformy internetowe, najpierw hobbystycznie, a następnie zawodowo. Niezachwianie wierzy w data-driven i content marketing. Wspiera zespół Semstorm w różnych przedsięwzięciach, od rozwoju produktu, przez działania operacyjne, aż do tworzenia treści na firmowy blog.
Od 15 lat związana z branżą e-commerce. W latach 2006-2011 wspólnie z mężem Krzysztofem Bartnikiem prowadziła kilka sklepów internetowych, a przez następnych kilka lat współtworzyła bloga eKomercyjnie.pl. Od 2018 roku pełni rolę dyrektora ds. Finansów, HR i marketingu w firmie fulfillmentowej IMKER, którą również tworzy wspólnie z mężem. IMKER zatrudnia ponad 50 pracowników i obsługuje ok. 250 sklepów internetowych, głównie z branży książkowej i self-publishingowej, wysyłając ok. 500.000 paczek rocznie. Oprócz usług magazynowania, pakowania i wysyłki paczek, IMKER świadczy usługi z zakresu obsługi klienta oraz oferuje oprogramowanie SalesCRM do sprzedaży książek, ebooków, audiobooków i kursów online.
Doświadczony specjalista Google Ads, specjalizujący się w e-commerce i aplikacji mobilnych.
Z reklamami zakupowymi Google w Polsce związany od 2013 roku.
Współpracujący z największymi firmami branż DIY i beauty, a także bankowości, finansów i ubezpieczeń. Aktywnie współpracuje z lokalnymi firmami i start-upami, m.in. z branż HR i medycznej.
Członek zespołów zdobywających nagrody Effie (2015, 2020).
Na co dzień podnosi skuteczność stron internetowych na podstawie danych. Dzięki temu większy odsetek użytkowników kupuje produkt, wypełnia formularz kontaktowy lub zapisuje się na newsletter.
Jak to robi? Konfiguruje narzędzia takie jak Google Analytics czy Google Tag Manager, analizuje dane, stawia rekomendacje, projektuje poprawione wersje stron, dogląda ich poprawnego wdrożenia i analizuje rezultaty. Specjalizuje się w narzędziach Google Analytics i Google Tag Manager. Przeprowadził też dziesiątki testów A/B z wykorzystaniem m.in. Google Optimize czy Optimizely.
Pracował dla takich marek jak: ZnanyLekarz, Black Red White, Lix, HotelQuickly, RiseHigh, Domodi, Skąpiec, Virgin Mobile, Aleo czy GoldenLine.
Rok wydania | 2021 |
Wydawnictwo | Expertia |
Autor książki | Wielu Autorów |
Oprawa | Twarda oprawa |
Ilość stron | 512 |
W pakiecie z każdą zakupioną książką otrzymasz także jej Wideo Omówienie oraz Mapy Myśli. Dzięki nim możesz ekspresowo odświeżyć jej treść oraz łatwo odnaleźć interesujące Cię informacje. W ten sposób raz zdobyta wiedza zostanie z Tobą na zawsze.
To także świetna opcja dla osób, które nie lubią robić notatek i zaznaczeń podczas czytania książki. Dzięki naszym Mapom Myśli i Wideo Omówieniom masz już gotowe notatki na wyciągnięcie ręki.
Copyright © 2019-2023 Wydawnictwo Biznesowe Expertia Wszelkie prawa zastrzeżone. Księgarnia internetowa – Książki o biznesie i książki dla dzieci mądrych rodziców.
Inteligentny, oczytany, rozwojowy i gotowy na inwestowanie w siebie!
Zostań z nami, a postawisz kolejny krok w kierunku świadomego rozwoju.
Ps: Po zakupie poznasz naszego chomika… ale dopiero po odebraniu przesyłki. ;-)