Kwota:
69 zł
Najchętniej kupowane
Każdy, kto prowadzi firmę w dzisiejszych czasach, musi mieć świadomość tego, jak ważne są social media. Niestety, niewiele osób wie, jak efektywnie korzystać z tego narzędzia. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie książkę, w którym znajdziesz 365 pomysłów na posty w mediach społecznościowych.
Ta książka to niezbędnik dla każdego przedsiębiorcy, który chce efektywnie używać mediów społecznościowych i w pełni wykorzystać ich potencjał.
69 zł
Każdy marketer wie, że social media to potężne narzędzie, które może pomóc w promocji marki i jej produktów. Niestety, niewielu jest w stanie poradzić sobie ze strumieniem informacji i dostosować się do ciągłych zmian. W efekcie tego ich posty słabo oddziałują na odbiorców, a marka nie jest w stanie zbudować organicznych zasięgów czy wręcz zainteresować obecnych followersów prezentowanymi treściami.
Ten problem jest szczególnie dotkliwy w dobie tak dużej konkurencji na rynku. Dlatego warto sięgnąć po poradnik „365 pomysłów na efektywne posty w Social Mediach„. Zawiera on mnóstwo praktycznych wskazówek i przykładów, dzięki czemu możesz skutecznie zaplanować komunikację, a także osiągnąć lepsze wyniki.
Adam Romek dostarcza Ci gotowe rozwiązania, które wykorzystasz 1:1. Koniec z nudnymi treściami i powielaniem pomysłów. Nasza książka wniesie powiew świeżości do Twoich mediów społecznościowych, a to z pewnością docenią odbiorcy.
Social media to świetny sposób na promocję Twojej firmy, produktów lub usług. Za ich pomocą możesz dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i zwiększyć rozpoznawalność marki. Pamiętaj jednak, aby korzystać z social mediów w sposób strategiczny i skuteczny.
I właśnie w tym pomoże Ci książka Adama Romka, który przygotował dla Ciebie praktycznie niewyczerpywalne źródło pomysłów na posty. I chociaż tytuł wskazuje na 365 pomysły to jest ich znacznie więcej, ponieważ większość z nich możesz dowolnie modyfikować, rozszerzać i wzbogacać w oparciu o własne potrzeby, możliwości i rozwiązania.
Książka „365 pomysłów na efektywne posty w Social Mediach” to nie tylko gotowe pomysły na posty, ale również ważna część teoretyczna, dzięki której zrozumiesz, jak działają poszczególne platformy społecznościowe i jakich błędów unikać. Dowiesz się również, jakie są podstawowe zasady efektywnej komunikacji w social mediach i co możesz zrobić, żeby osiągnąć lepsze rezultaty.
Bez teorii nie ma praktyki, dlatego tak ważne jest, aby zrozumieć mechanizmy stojące za social mediami, bo to pozwoli Ci lepiej je wykorzystywać. Oczywiście, na temat każdej platformy można by napisać osobną książkę, ale autor skupia się na kluczowych kwestiach, które są fundamentem sukcesu w efektywnej komunikacji.
Dzięki temu możesz świadomie wybierać pośród jego propozycji na posty, a także dopasowywać je do Twoich potrzeb i oczekiwań odbiorców. W ten sposób stworzysz content skrojony na Twoją miarę.
Media społecznościowe zupełnie zmieniły obraz Internetu. Wykorzystują je nie tylko firmy i duże marki do promocji swojej oferty, ale także zwykli ludzie w codziennym życiu. Dlatego ta książka jest praktycznie dla każdego.
Książka Adama Romka pomoże Ci zrozumieć, jak media społecznościowe działają i jak możesz je wykorzystać do swoich celów. Dowiesz się, jak tworzyć atrakcyjne treści, jak prowadzić dialog ze swoimi odbiorcami i wreszcie, jakie są najlepsze praktyki, które znacznie przyspieszają budowanie zasięgu.
Media społecznościowe zostaną z nami na długo, warto więc je lepiej poznać, zrozumieć i nauczyć się z nimi pracować.
Przekonaj się o tym osobiście.
Przede wszystkim dowiesz się, jakie posty są najbardziej efektywne w social mediach. Nauczysz się także, jak skutecznie je promować, aby dotarły do jak największej liczby odbiorców.
A poza tym:
Przeczytaj książkę „365 pomysłów na efektywne posty w Social Mediach” i pozwól w końcu mediom społecznościowym pracować na Ciebie!
Przedsiębiorca, właściciel agencji Social Media związany z biznesem, marketingiem i rozwojem osobistym od 2013 roku. Specjalizuje się w marketingu w mediach społecznościowych, dzięki czemu zwiększa popularność i sprzedaż wielu firm.
Jako certyfikowany trener od kilku lat prowadzi szkolenia i konsultacje dla przedsiębiorców oraz tworzy kursy online i e-booki o marketingu w mediach społecznościowych. Współpracował z wieloma markami jako ambasador i dbał o ich wizerunek w internecie.
Rok wydania | 2022 |
Wydawnictwo | Expertia |
Autor książki | Adam Romek |
Formaty plików | .mobi, .epub, .pdf |
Ilość stron | 445 |
W pakiecie z każdą zakupioną książką otrzymasz także jej Wideo Omówienie oraz Mapy Myśli. Dzięki nim możesz ekspresowo odświeżyć jej treść oraz łatwo odnaleźć interesujące Cię informacje. W ten sposób raz zdobyta wiedza zostanie z Tobą na zawsze.
To także świetna opcja dla osób, które nie lubią robić notatek i zaznaczeń podczas czytania książki. Dzięki naszym Mapom Myśli i Wideo Omówieniom masz już gotowe notatki na wyciągnięcie ręki.
Copyright © 2019-2024 Wydawnictwo Biznesowe Expertia Wszelkie prawa zastrzeżone. Księgarnia internetowa – Książki o biznesie i książki dla dzieci mądrych rodziców.
Inteligentny, oczytany, rozwojowy i gotowy na inwestowanie w siebie!
Zostań z nami, a postawisz kolejny krok w kierunku świadomego rozwoju.
Ps: Po zakupie poznasz naszego chomika… ale dopiero po odebraniu przesyłki. ;-)