Brakuje jeszcze 128 zł do darmowej dostawy
0,00 zł
197,00 zł
Kwota:
69 zł
Najchętniej kupowane
To miała być zwykła książka o biznesie… a powstało arcydzieło, dzięki któremu wyprzedzisz swoją konkurencję o dłuuugie lata!
Tę książkę powinien mieć KAŻDY przedsiębiorca w Polsce. Na Twoje szczęście, nie każdy będzie ją miał, dzięki czemu Ty możesz się wyróżnić.
69 zł
pozyskiwania klientów
samych konkretów
w walce z konkurencją
Nie potrzebujesz magicznej peleryny ani nadludzkiej siły, aby zostać Super-Bohaterem. Wystarczy, że zdobędziesz odpowiednie umiejętności, a następnie wykorzystasz je w codziennym życiu.
I te umiejętności zdobędziesz dzięki naszej książce o marketingu – jedynej takiej pozycji na rynku, która łączy w sobie teorię z praktycznymi przykładami. Zero przynudzania i przydługich wywodów naszpikowanych trudnymi słowami. Tego nie znajdziesz w tej książce. Zamiast tego przeczytasz o nietypowych sposobach promocji firmy i klasycznych rozwiązaniach w nowoczesnym wydaniu. A to wszystko napisane przystępnym językiem i zobrazowane przykładami z życia przedsiębiorców.
Kacper Bisanz i Karol Chojnacki udowadniają, że biznes może być łatwy, a jego prowadzenie to czysta przyjemność. Oczywiście tylko wtedy, gdy wiesz, jak to robić. A dzięki odpowiednim narzędziom i technikom marketingowym dowiesz się tego. Ba! Nie tylko się dowiesz, ale szybko wprowadzisz w życie.
Chcesz być Super-Bohaterem w Twoim biznesie? Zdobądź swoją broń do walki z konkurencją i zrealizuj misję firmy. „138” to aż +138 punktów przewagi nad innymi – wykorzystaj je dobrze.
Jednym z fundamentów rozwoju firmy jest sprzedaż – musisz sprzedawać, aby rozwijać firmę i zarabiać na jej utrzymanie, a przy okazji budować wolność finansową. Wiele osób jednak zapomina o najważniejszej składowej sprzedaży, czyli klientach.
Klienci to niezwykle istotna część Twojego biznesu i bez ich wsparcia firma nie mogłaby się rozwijać. Dlatego, gdy zaczniesz myśleć o sprzedaży, pamiętaj o tym: dobry marketing pozwoli Ci zdobyć nowych odbiorców, utrzymać relacje z obecnymi i budować silną markę.
Nie ma jednego słusznego sposobu na marketing. Wszystko zależy od tego, czego oczekujesz od swojej firmy i jakie cele chcesz osiągnąć. Dlatego w naszej książce pokazujemy Ci aż 138 różnych sposobów. Co więcej, wiele z tych metod możesz modyfikować, dzięki czemu już nigdy nie zabraknie Ci pomysłów na promocję firmy.
Marketing jest bardzo ważny dla każdej firmy, niezależnie od tego, jak duża lub mała ona jest. W dzisiejszych czasach konkurencja jest ogromna, a klienci mają wybór. Dlatego musisz się wyróżniać i pokazywać im, że warto wybrać właśnie Ciebie.
Jak? Za pomocą przynajmniej kilku z naszych 138 sposobów!
Prawie 600 stron wartościowej wiedzy o marketingu – to brzmi imponująco. Czy ta książka rzeczywiście jest aż tak wartościowa?
Uważamy, że każdy marketer powinien mieć ją na swojej półce (a w zasadzie na swoim e-czytniku). Dlaczego? Ponieważ jest to jedna z najbardziej wyczerpujących temat pozycji, które można znaleźć na rynku.
Autorzy skupili się na tym, co naprawdę ważne – bez teoretyzowania i zbędnych słów, a jednak wyszło ponad 500 stron. Co istotne, „138” jest przy tym lekturą lekką w odbiorze, dzięki czemu łatwo przyswoisz nową wiedzę. A to bardzo ważne, jeżeli zależy Ci na efektach.
Zatem, co takiego wartościowego możemy znaleźć w tej książce? Wbrew pozorom nie jest to podręcznik marketingu, a raczej kompendium wiedzy o tym, jak funkcjonuje marketing we współczesnych realiach. Znajdziesz tu starannie wyselekcjonowane informacje na temat strategii marketingowej, planowania działań, szukania swojej niszy czy łączenia różnych kanałów promocji.
Jeżeli masz jakieś pytanie dotyczące technik promocji i marketingu – zarówno online, jak i offline – to prawdopodobnie znajdziesz odpowiedź na nie w książce „138”.
Przyjrzyj się dobrze Twojej konkurencji. Dlaczego? Bo niedługo zostawisz ich daleko w tyle. Z odpowiednimi narzędziami, technikami i strategiami wystrzelisz daleko w przód – tam gdzie czeka marketingowy sukces.
Książka „138” może być jedną z najlepszych inwestycji w Twoim życiu. Tylko 69 złotych i kilkanaście godzin czytania, a w perspektywie ogromne zyski. Wszystko, co musisz zrobić, to kliknąć przycisk „dodaj do koszyka” i przeczytać zakupionego e-booka.
Zwiększenie sprzedaży – to główny cel, który można osiągnąć dzięki stosowaniu się do wskazówek i strategii przedstawionych w książce, ale nie jedyny. Co jeszcze zyskasz?
Moglibyśmy wymienić jeszcze 138 powodów, dla których warto przeczytać tę książkę, ale zamiast nich napiszemy: kup, przeczytaj i rozwijaj biznes każdego dnia.
Wydawnictwo | Expertia |
Autor książki | Karol Chojnacki i Kacper Bizanz |
Formaty plików | .mobi, .epub, .pdf |
Ilość stron | 592 |
Przedsiębiorca z kilkunastoletnim doświadczeniem. Prowadził firmy z branży IT, reklamowej, szkoleniowej oraz handlowej. Jego pasją są biznes i podróże. Słynie z niezwykle kreatywnego spojrzenia na biznes i otaczający go świat. To właśnie on wymyślił koncepcję programu „Expert w Bentleyu” i wspólnie z Maćkiem Wieczorkiem stworzył zarówno program na YouTubie, jak i wydawnictwo biznesowe Expertia.
W pakiecie z każdą zakupioną książką otrzymasz także jej Wideo Omówienie oraz Mapy Myśli. Dzięki nim możesz ekspresowo odświeżyć jej treść oraz łatwo odnaleźć interesujące Cię informacje. W ten sposób raz zdobyta wiedza zostanie z Tobą na zawsze.
To także świetna opcja dla osób, które nie lubią robić notatek i zaznaczeń podczas czytania książki. Dzięki naszym Mapom Myśli i Wideo Omówieniom masz już gotowe notatki na wyciągnięcie ręki.
Copyright © 2019-2024 Wydawnictwo Biznesowe Expertia Wszelkie prawa zastrzeżone. Księgarnia internetowa – Książki o biznesie i książki dla dzieci mądrych rodziców.
Inteligentny, oczytany, rozwojowy i gotowy na inwestowanie w siebie!
Zostań z nami, a postawisz kolejny krok w kierunku świadomego rozwoju.
Ps: Po zakupie poznasz naszego chomika… ale dopiero po odebraniu przesyłki. ;-)